de berlina van rik

Supergaaf kleurenschema! Echt waanzinnig mooi!
Zeker mean genoeg . En schitterende beelden !!!Voor écht mean moet de auto wel een cm of 4 zakken nog.................maar dat doet wat afbreuk aan de daily driver status.............en ach, als het zo met 160 voorbij rijdt, is het wel mean genoeg..........
![]()
En absoluut de meanste on-board foto van een 105 berlina..................![]()
Couldn't agree more...En absoluut de meanste on-board foto van een 105 berlina..................![]()
Nou, of je daar nu vrolijk van wordt. momenteel rij ik zo rond..........wel meer 'mean' mat zwart.................. Want ik zou die ook wel eens graag voor mijn camera hebben .
Niet met het gewicht dat ik rechts had zitten...............................Durfde je niet hoger?![]()
![]()
Oei , met stukken uit .Nou, of je daar nu vrolijk van wordt. momenteel rij ik zo rond..........wel meer 'mean' mat zwart.................. Want ik zou die ook wel eens graag voor mijn camera hebben .![]()
En je bent aanwezig op de NJ borrel zei je?Maar zelf dan ... Onder de rokken kijken kan ook interessante beelden opleveren .![]()
Laag zwaartepunt... goed voor de wegligging...Niet met het gewicht dat ik rechts had zitten....................
Mijn kostuum hangt al klaar .
En je bent aanwezig op de NJ borrel zei je?![]()