Brief vd Importeur - hoezo mes in je rug!???
Geplaatst: di jan 27, 2009 21:13
Het is fraai, vandaag 2 enveloppen in de bus met Alfa logo's - leuk denk je.
1. Een brief van de importeur en wel van; dhr Jan Wouter Kleinjan - MANAGING DIRECTOR. Deze persoon schrijft mij dat ik VOORALSNOG terecht kan bij Sam Van Lingen in Houten, maar dat er OOK ANDERE dealers in de regio zijn die mij kunnen helpen en dat ik voor het dealernetwerk vooral even op alfaromeo.nl moet kijken.
2. Een 2e brief van Galeria Bert Stemerdink in Veenendaal met 'service no limits' en er kan er maar '1 de beste zijn' en nog veel meer blahblah. Daarbij een Full Colour Brochure. Wie is dit!!!??? Ben ik hier ooit geweest??? Hoe komen ze aan mijn adres, ik heb niets met deze partij van doen!!??
Nu moet je weten dat de firma Van Lingen vorige week zelf een zeer nette brief naar klanten heeft gestuurd met een uitleg over hoe de vestiging in Houten gewoon continuïteit blijft bieden aan klanten. Ik vond het een prima schrijven!
Ik vind het stijlloos van Alfa Romeo Nederland om mij als klant van Van Lingen op deze manier te benaderen - ik woon nota bene in Houten!!! Dit is echt een staaltje hufterig gedrag van Alfa Romeo Nederland (Kroymans?). Een mes in de rug proberen bij Van Lingen!
Want heel (?) toevallig dat ik dezelfde dag een brief van een andere dealer krijg....opzet, geplande actie, wat zit hier achter? Nog meer hufterig gedrag! Zelden heb ik een dergelijke brutale gezamenlijke actie gezien. Ze kunnen wat mij betreft erin zakken met dit duitse arschlog gedrag.
Iedereen die iets heeft met Cuore Sportivo en passie voor Alfa's, zou er goed aan doen om voor onderdelen, een nieuwe (lease)auto en onderhoud even na te denken aan waar het merk echt voor staat. GUN indien mogelijk je opdracht dan een keer aan iemand die al zo lang meedraait en het verdient; Sam van Lingen, ipv een Mercedes dealer en importeur die het niet zo nauw nemen met fatsoensnormen.
Althans dat is mijn mening.
1. Een brief van de importeur en wel van; dhr Jan Wouter Kleinjan - MANAGING DIRECTOR. Deze persoon schrijft mij dat ik VOORALSNOG terecht kan bij Sam Van Lingen in Houten, maar dat er OOK ANDERE dealers in de regio zijn die mij kunnen helpen en dat ik voor het dealernetwerk vooral even op alfaromeo.nl moet kijken.
2. Een 2e brief van Galeria Bert Stemerdink in Veenendaal met 'service no limits' en er kan er maar '1 de beste zijn' en nog veel meer blahblah. Daarbij een Full Colour Brochure. Wie is dit!!!??? Ben ik hier ooit geweest??? Hoe komen ze aan mijn adres, ik heb niets met deze partij van doen!!??
Nu moet je weten dat de firma Van Lingen vorige week zelf een zeer nette brief naar klanten heeft gestuurd met een uitleg over hoe de vestiging in Houten gewoon continuïteit blijft bieden aan klanten. Ik vond het een prima schrijven!
Ik vind het stijlloos van Alfa Romeo Nederland om mij als klant van Van Lingen op deze manier te benaderen - ik woon nota bene in Houten!!! Dit is echt een staaltje hufterig gedrag van Alfa Romeo Nederland (Kroymans?). Een mes in de rug proberen bij Van Lingen!
Want heel (?) toevallig dat ik dezelfde dag een brief van een andere dealer krijg....opzet, geplande actie, wat zit hier achter? Nog meer hufterig gedrag! Zelden heb ik een dergelijke brutale gezamenlijke actie gezien. Ze kunnen wat mij betreft erin zakken met dit duitse arschlog gedrag.
Iedereen die iets heeft met Cuore Sportivo en passie voor Alfa's, zou er goed aan doen om voor onderdelen, een nieuwe (lease)auto en onderhoud even na te denken aan waar het merk echt voor staat. GUN indien mogelijk je opdracht dan een keer aan iemand die al zo lang meedraait en het verdient; Sam van Lingen, ipv een Mercedes dealer en importeur die het niet zo nauw nemen met fatsoensnormen.
Althans dat is mijn mening.