Afgelopen weekend een mooie, harde alfetta GTV 2.0 (1982) gekocht. Als alles goed gaat komt ie zaterdag op mijn naam te staan. Hoewel er een aantal van de standaard zaken gedaan moet worden (synchromesh 2e en kleprubbers) is er direct mee te rijden en dat zal dus ook moeten gebeuren!!
Mijn vraag is nu echter hoe gaan we deze bella verzekeren? Ik ga er alleen in de zomermaanden mee rijden als hobby auto (voor dagelijks gebruik heb ik een 156 1.9 jtd/squadra). Heeft iemand suggesties welke verzekeraar hier een goede deal voor heeft en hoe zit het met taxeren van een GTV? Kan dit binnen de SCARB of welke taxateur kan dit in de regio Zuid Holland op een verantwoorde manier doen?
Hiernaast ben ik nog op zoek naar een beschrijving en/of fotos van de standaard uitrusting van de auto. Aangezien er nog geen gaten voor speakers, antenne e.d in de auto te vinden zijn ben ik erg nieuwsgierig naar de standaard uitrusting van de auto. Ook het handeltje van de elektrische buitenspiegel bediening is afgebroken, zijn deze schakelaars nog ergens te vinden of moet ik zelf een creatieve oplossing hiervoor zoeken?
Alvast bedankt voor de hulp en wellicht tot een volgend evenement (SSAR).
Van Bummelen