Kijk, dat schiet tenminste lekker op bij het stoplicht

Sjah, er moet iets te dromen overblijven he... Al vraag ik me af of het bezit in dit geval ook meteen het einde van het vermaak zal zijn. Ik vermoed van niet...
Volgens mij zijn er meerdere 75TBs die "gewoon" op straat rijden die harder gaan en meer PKs hebben. Of de desbeteffende auto's nog steeds bestaan weet ik niet, maar ik meen me in ieder geval een exemplaar met monoblock conversie te herinneren die tegen de 1000 paardjes onder de kap had. Los daarvan, grappig dat je een extra slappe en zware versie van de 8C kiest om te kietelen. Neem dan de coupe, zou ik zeggen?
Een SZ, "normaal" worden, is een Contradictio in terminis.Ik denk dat hij bedoelt dat als je de auto hebt waar je altijd al naar hebt verlangt, dat die ook begint te wennenIk zou heel graag een SZ willen hebben, maar het zou goed kunnen zijn dat als ik er later eenmaal 1 heb ([-o<), en een poos in rond rijdt, dat het ook weer "normaal" begint te worden.
+1.Een SZ, "normaal" worden, is een Contradictio in terminis.Ik denk dat hij bedoelt dat als je de auto hebt waar je altijd al naar hebt verlangt, dat die ook begint te wennenIk zou heel graag een SZ willen hebben, maar het zou goed kunnen zijn dat als ik er later eenmaal 1 heb ([-o<), en een poos in rond rijdt, dat het ook weer "normaal" begint te worden.