Je kunt op je klompen aanvoelen dat die binnen no time zouden worden plat gereden met alle imago schade van dien...
Waarom zijn er ook al weer zo weinig BMW 2002 Turbo's over?
Oh ja... Omdat sommige klanten die hem bij de fabriek ophaalden hem in de allereerste bocht al opvouwden vanwege het turbogat...
Echt imagoschade hebben ze echter niet opgelopen... misschien zelfs wel in tegendeel....
Zo kun je het ook zien inderdaad, image builder.
Vraag me wel af of dat 'stoer: als je niet uitkijkt rijdt je m plat' imago vanaf dag 1 er was?? Was deze auto toen ie nieuw te koop was wel zo begeerlijk enzo als dat ie nu wordt voorgedaan?? Maw is eea niet heeeeeel erg verromantiseerd door iedereen die m 'vet' danwel oldskool

vind maar de knaken niet heeft om er een te halen..?
De 911 turbo 1 is ook zo'n ding waar je in de regen stalen ballen voor moet hebben schijnbaar. Heel stoer allemaal (aan de bar of op verjaardag) maar als je t de eigenaar vraagt zou ie volgens mij liever een wat minder staartlistige auto hebben die je niet met eieren onder je pedaal dient te behandelen in wet conditions...
Voor wat betreft de gtv turbo; wat Yuri zegt snijdt wel hout denk ik, waarschijnlijk is t ding ooit ontwikkelt met het idee 'we zouden ook eens wat met zo'n turbo moeten doen want dat is nieuwe techniek...'
Ben in een grijs verleden (1993/94?) ooit naar eentje wezen kijken trouwens, bij autochristiano, voor een maatje van me. Een oranje/rode (de auto dus

), was net overgespoten en moest nog technisch nagelopen worden. Liep vreselijk belabberd stationair met aan alle kanten lekkende pakkingen etc bij de carbs. Hij (net handig genoeg om een radio aan te sluiten in de auto) heeft m dan ook laten staan.
Auto daarna nooit meer gezien op meetings oid, geen idee waar ie beland is.
Grtz,fRank