2x nee...........blijft een mooie kleur en auto
Mijn excuses, ik zal het anders formuleren:2x nee...........blijft een mooie kleur en auto![]()
Grtz,fRank
Precies, daarbij is de 1.750 een motor die zich absoluut NIET leent tot sportiviteit, zelfs al komt er 300pk uit.Pk's maken een auto nog niet sportief...
Lang leve moderne emissie-eisen en de technische oplossingen die men vindt om het voldoen daaraan te combineren met hoge specifieke vermogens. Op papier ziet het er geweldig uit (laten we wel wezen, een 1750cc motor met 235 pk en een berg koppel vanaf laag toerental die gemiddeld 1 op 15 loopt, daar had je 10 jaar geleden blind voor getekend), maar in de praktijk blijf je vaak wat onvoldaan achter.Precies, daarbij is de 1.750 een motor die zich absoluut NIET leent tot sportiviteit, zelfs al komt er 300pk uit.Pk's maken een auto nog niet sportief...
laat ik het anders formuleren:Pk's maken een auto nog niet sportief...
Precieslaat ik het anders formuleren:Pk's maken een auto nog niet sportief...
tov concurrenten doet alfa met zo'n chippie het weer aardig in prestaties (0-100 en top) tov concurrenten
(6,5 sec en 251 km/h zijn zeker cijfers waar je mee mag thuiskomen voor een sportieve sedan met slechts een 1.8je)
sportief was idd verkeerd geformuleerd, daarvoor hebben bijna alle nieuwe auto's te veel gewicht, luxe, electronica, etc....
Daar sluit ik me zo bij aan! Is ook de reden geweest dat de 155 ruimte moest maken (en bij de eigenaar daarna deed pcies hetzelfde)Precieslaat ik het anders formuleren:Pk's maken een auto nog niet sportief...
tov concurrenten doet alfa met zo'n chippie het weer aardig in prestaties (0-100 en top) tov concurrenten
(6,5 sec en 251 km/h zijn zeker cijfers waar je mee mag thuiskomen voor een sportieve sedan met slechts een 1.8je)
sportief was idd verkeerd geformuleerd, daarvoor hebben bijna alle nieuwe auto's te veel gewicht, luxe, electronica, etc....Een kale 33 is veel sportiever dan een afgeladen New Giulietta ooit zou kunnen zijn.