Marian
Member
Member

RE: Okee dan; ff voorstellen

vr nov 11, 2005 15:26

Haha ja zo zou je het kunnen zeggen Yuri. Maar het is waar, ik ben wel wat gewend hoor; zo heb ik een bijbaantje in een fabriek tussen de mannen. Dus er is vaak sprake van auto's en soms ook motors. De El Camino is van Gijs, gave wagen maar helaasch niet van mij :?
Die nieuwe Rammstein single is goeoeoed! De hele cd bevalt me wel! :D Vind jij dat ook Floor / Roadkill?
En Gijs, je kunt niet genoeg foto's van mn autootje hebben haha. Ik ben er zo blij mee, echt super! Ik ben nu ook wel benieuwd hoe die andere AX met vlammen eruit ziet Tommie (picture please!)

Thanx for welcoming me y'all! :thumbs:

ElCamino

vr nov 11, 2005 19:08

Tom, ze had het over ElCamino omdat ik degene ben die de vlammen op haar autootje gespoten had (en waarom mijn alias ElCamino is weet je wel :wink: ). Die AX was trouwens ooit van mij geweest :oops: helaas toen nog onbevlamd.
En die andere gevlamde AX die je bedoelt is waarschijnlijk deze, zoals gespot op het AAP-forum:
Afbeelding

Marian, die foto had ik al eens aan Yuri laten zien, spreek 'm daar maar eens op aan... :biggrin: en had hij die marktplaats-link van die gevlamde stoelhoezenset voor de AX soms ook niet doorgespeeld? [-X (begrijpelijk) :mrgreen:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr nov 11, 2005 20:09

En post ook maar eens een foto hier, Marian :mrgreen:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

vr nov 11, 2005 23:39

Toch wel een koele AX met die vlammen Marian!!
Ik heb je d'r wel eens mee zien rijden, volgens mij in Strijp.

Benzin is helemaal oke, de rest van de CD heb ik helaas nog niet gehoord.
Ben erg (te) druk momenteel met andere zaken (werk/nieuw werk zoeken, nieuw huis gekocht enz.).

Wat betreft de GT: wat mij betreft de mooiste Alfa die op dit moment in de showroom staat. Ik ben afgelopen weekend bij Driessen naar de 159 wezen kijken, maar ik vind de GT toch mooier!
Zo'n 3.2 lijkt me over een paar jaar een mooie opvolger voor m'n huidige V6!!

Groetjes uit de Rockcity! 8)

Toine
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

Floor
Guru
Guru

Re: RE: Okee dan; ff voorstellen

vr nov 11, 2005 23:44

Die nieuwe Rammstein single is goeoeoed! De hele cd bevalt me wel! :D Vind jij dat ook Floor / Roadkill?
Thanx for welcoming me y'all! :thumbs:
Rammstein = Fabelhaft
Spring is nog beter dan Benzin :wink:

De V6 onder de rock...
Oo==v==oO

Terug naar “Het Forum Café”