Hallo mede-alfisti,
Ik ben Paul Steeman, 37 jaar en woon in Heemskerk. Scarb no. 831
Ik ben inmiddels zo`n 4,5 jaar lid van de Scarb en heb sinds een paar weken de geneugten van het forum ontdekt.
Het virus heb ik opgelopen door een goede vriend van me die in het bezit is van een mooie Sud sprint en die me een keer meegenomen heeft naar het S.S. in Assen.
Niet lang daarna kocht ik een 155 1.6 16V uit 1997. Daarnaast heb ik diverse tweede auto`s van diverse merken erbij gehad. De laatste was een VW golf GTI uit 1988 ( wel een goeie originele Hollander). Dit kwam mede doordat ik in mijn dagelijks leven receptionist/fakturist ben bij een grote VW/Audi Dealer in Noord-Holland. (die vriend van me is overigens aftersales manager bij hetzelfde bedrijf).
De 155 is inmiddels iets korter door de slechte remwerking van een mazda, de schade is erg professorisch hersteld omdat het geld ook welkom was. Nadat m`n vrouw de lv portier gebruikt had om een lantaarnpaal te verzetten was de maat een beetje vol en wilde ik de 155 verkopen.
Ik kocht bij een collega dealer een goeie 145 QV uit 1996 en raakte zo gecharmeerd van dit karretje dat de Golf inmiddels, met pijn in mijn hart, weg is en mijn vrouw rustig wat deuken in de 155 erbij kan rijden. (hetgeen beter is voor mijn huwelijk omdat velgen bij haar ook niet veilig zijn).
Ik denk dat ik regelmatig wel een reaktie of een berichtje zal plaatsen. Op die manier leer ik jullie wel beter kennen.
See you
Paul