Ja idd die melding heb ik vandaag al 4 keer gekregen.Peter, dat ligt volgens mij niet aan je installatie. Gebeurt bij mij n.l. ook. Programma wordt zomaar opeens afgesloten met een foutmelding.
Ja idd die melding heb ik vandaag al 4 keer gekregen.Peter, dat ligt volgens mij niet aan je installatie. Gebeurt bij mij n.l. ook. Programma wordt zomaar opeens afgesloten met een foutmelding.
Dus ligt het niet aan de installatie. Het zit volgens mij is de snelheid van de server. (niet die van Remco) maar bij Simbin oid.installeer de game maar opnieuw want je krijg hem niet meer aan de praat.
ik heb van alles geprobeerd maar niets hielp.
game unlocker??Gebruiken jullie de game unlocker van de " No-Grip " GT Legends site.
Dat is waarschijnlijk de boosdoener ik gebruik hem nu niet meer en mijn game blijft het goed doen.
Dus test het even op je je game.
Het probleem is dat het in je directory geplaats wordt, en niet in je game data.
Raar ik heb dit dus ook gedaan maar tot nu toe schijnt het gewoon goed te werken.Adrie, ik heb dit bericht al een keer eerder gepost om alle auto's en al het geld te krijgen. Ik heb dit ook gedaan en ik heb geen problemen met dit bestand. Dus gewoon ff maken.
Met deze tip (heb ik ook van het internet) heb je alle auto's en veel geld.
Open kladblok,
sla het document op als (bij bestand en "opslaan als") TG2001.DYN.
Zorg er wel voor dat in de onderste balk (opslaan als type) de keuze staat als "alle bestanden" en niet .txt
Zet dit bestand in de hoofddirectory van GTLegends en je heb alle auto's. Succes.
Zal wel een overbodige vraag zijn, maar welke versie drivers gebruik je?Fun dit toch....
Helaas heb ik problemen met de voetpedalen op mijn momo FFB , weet nog niet wat de oorzaak is.
Super mooi gemaakt, herkenbaar. Apex enzo zitten allemaal op de juiste plaats. Lijnen, cubs zijn goed. En de lengte qua beleving is ook top. Waanzinnig. Wanneer met z'n allen hier rijden??