frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Sfeerbeeld

wo mei 03, 2006 23:46

Haha, ik wist het he ;)... mee dat ik die Nuova bestempelde als pechgeval :lol:
oké:

Maar goed, Dirk de bert kwam later..niet dat het navigatiesysteem niet werkte, of dat er een technisch probleem was opgedoken.. Nee de reden lag minder voor de hand..
op die nachtelijke bergweggetjes zie je soms dingen die er niet zijn, wat altijd nog beter is dan dingen niet zien die er wel zijn..De gloed van de ondergaande zon die avond had een kleur die niet te beschrijven is, een kleur tussen geel en oranje, warm, niet te fel.. doordringend, maar niet opdringend.. fel, maar niet te fel..een kleur die balans aangaf tussen wat wij hier doen en misterieus vragend naar de dingen waar we eigenlijk nooit of te weinig bij stilstaan..het licht wat je kan zien, maar eigenlijk alleen met je ogen dicht.. Die bewuste avond was byzonder...

.......
Giallo ocra....? :wink:
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Andretti Molletti

RE: Sfeerbeeld

do mei 04, 2006 00:36

Meer oranje...
Doorijden of stoppen???

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do mei 04, 2006 08:32

Meer oranje...
Doorijden of stoppen???
De ervaring leert, in geval van twijfel............ GAS!

Maar bovenstaand beschreven verhaal is de overbekende uitzondering op. Even stilstaan heeft ook zijn voordelen.... :blue_cool:
Dirk - Giulia2000TS

Mathijs Spider 2000

do mei 04, 2006 10:08

..De gloed van de ondergaande zon die avond had een kleur die niet te beschrijven is, een kleur tussen geel en oranje, warm, niet te fel.. doordringend, maar niet opdringend.. fel, maar niet te fel..een kleur die balans aangaf tussen wat wij hier doen en misterieus vragend naar de dingen waar we eigenlijk nooit of te weinig bij stilstaan..het licht wat je kan zien, maar eigenlijk alleen met je ogen dicht.. Die bewuste avond was byzonder...

.......
Ik word hier gewoon een beetje emotioneel van :| .........................................................als ik mijn ogen dicht doe zie ik het nu al allemaal voor me.................................. :thumbs:

Wat heb ik zin in de vakantie jongens. :driving:

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 04, 2006 11:19

Tussen alle poëzie door :wink: :
De afdruk van het plaatje op A3 is redelijk.... van ong. een meter afstand zelfs wel mooi te noemen, maar je moet er niet met je snuffert bovenop gaan hangen 8)
It's not easy, being green (kermit)

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

do mei 04, 2006 21:18

Prachtig... =D>

AlfettaQO
Member
Member

do mei 04, 2006 21:57

De afdruk van het plaatje op A3 is redelijk.... van ong. een meter afstand zelfs wel mooi te noemen, maar je moet er niet met je snuffert bovenop gaan hangen 8)
[Poëzie mode off]Ik ga eens met mijn Zwitserse vrienden praten, wellicht dat het plaatje nog in een hogere kb-dichtheid bestaat. [Poëzie mode on]
Laatst gewijzigd door AlfettaQO op do mei 04, 2006 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mei 04, 2006 22:42

[Poëzie mode off]k ga eens met mijn Zwitserse vrienden praten, wellicht dat het plaatje nog in een hogere kb-dichtheid bestaat. [Poëzie mode on]
[/Poëzie mode]Ik denk dat dat moeilijk gaat worden... Ze zijn meestal nogal terughoudend met hoge-resolutiespullen i.v.m. copyrights & zo :oops:
Je hebt een pb btw[Poëzie mode]

Poëzie on folks :mrgreen:
It's not easy, being green (kermit)

Terug naar “Het Forum Café”