bauer

Uit de dood herrezen

zo jul 23, 2006 08:40

Dit wou ik effe met jullie delen mijn giulia heeft dus 5 jaar op een grasveld gestaan en zach er erg treurig uit.
Nou ben ik dus gisteren auto gaan wassen bandjes opgepompt waren niet eens erg slecht.
Effe in de was gezet en hopla toont weer gelijk 10 keer beter ik vind het altijd een onwijs gezicht
als een auto door middel van kleine dingen weer herrijst uit dat grasveld erg leuk :D
DE oude eigenaar vertelde mij de auto in 1984 gekocht te hebben en maar 7000 km er mee gereden te hebben.
De teller staa nu ik dacht op 60000km niet erg veel voor een auto uit 1978.
GRT BAUER

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Uit de dood herrezen

zo jul 23, 2006 09:35

Ik hoop wel dat een grasveld in Frankrijk minder vochtig is dan in Nederland. Meestal wordt die bodem er niet beter van. En je remmerij. De uitlaat etc. Wij wachten de foto`s wel af. :D

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo jul 23, 2006 11:00

Een Turtlewaxrestauratie? :roll:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

bauer

zo jul 23, 2006 11:11

Als je een goed klimaat voor een al;fa wil hebben moet je naar lot en argonne verhuizen namelijk
geen zout geen zure regen en heel warm en niet vochtig dus lakwerk is altijd slecht maar chassis en carroserietjes
bijna altijd erg goed dus mijn giulia heeft 4 keiharde kriksteunen goede dorpels alle wielkuipen perfect wel een plekje aan de dakrand maar niks dragends en de lak dondert er vanaf ook de deuren zijn iets aangetast maar das gewoon de schuld van alfa geen gaatjes onderaan he

Mobster

Re: RE: Uit de dood herrezen

zo jul 23, 2006 12:36

Als je een goed klimaat voor een al;fa wil hebben moet je naar lot en argonne verhuizen namelijk
Ik zit in de 06 (Alpes maritimes) en daar is het toch ook niet mis.. 8)

sprint88
Guru Triplo
Guru Triplo

zo jul 23, 2006 13:32

Ik ben benieuwd naar de foto`s

(Frans) Bauer :biggrin:

ach en in nederland is het ook lekker droog

Afbeelding

grt rogeralfa :driving:
GT 2.0 jts
sprint1.5 1984