siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Alfa Romeo Brera in game!

do aug 24, 2006 09:23

Ah kom op!
Is ook wel een beetje Alfa, dus kopen dat ding. :wink:
Ik wil alleen GT Legends + MOMO stuur nog kopen. Mijn momo is helaas kapot gegaan.... :cry:
laat me raden ... om de GTA Junior ? Goed keus !
Alleen vergeet de Momo, neem de Forcefeedback Pro van Logitech: Echt een superstuur. Ok, door z'n extra knopjes ziet ie er meer als speelgoed uit (is ook speelgoed, niet ?), maar de grip is perfect, de keus tussen paddels en knuppel, en wat een precisie en een super forcefeed back (vergelijk het met karten).
Inderdaad!!!

Ennuh, waarschijnlijk komen er nog wel MODS voor het spel, zodat er veeeel meer takken in komen waarmee geraced kan worden :wink:

Dat stuur zal ik eens naar kijken! De komende maanden mag ik trouwens geen hardware oid meer kopen, want mijn ouders vonden het niet geweldig dat ik ineens thuiskwam met een 20.1'' TFT scherm :lol: :P hahaha

Wil iemand het spel niet kwijt voor een schappelijk prijsje? Ik heb hem een keer gecracked gehad, maar had de orginele cd nodig, die ik niet had :evil: ...

Dr.156
Newbie
Newbie

RE: Alfa Romeo Brera in game!

vr aug 25, 2006 16:02

Off-topic mode:
Logitech komt met een nog mooier en beter stuur (en duurder). Het stuur is met leder overtrokken, de paddels zijn van Metaal, en de versnellings pook heeft een echt 6 bak H partoon.
Afbeelding

Volgens deze recentist is het stuur zelfs mooier als in zijn eigen auto, maar hij heeft waarschijnlijk geen Alfa.

bas147

vr aug 25, 2006 23:27

En ik heb mijzelf van de week het spel Squadra Corse Alfa Romeo kado gedaan.SCAR

Maar ik ben zo slecht in die spelletjes,... :roll: ik vind het eigenlijk helemaal niet de PS2 en Xbox (heb ze beiden) maar als Alfa liefhebber moest ik toch wat.
Ik heb een paar plaatjes geschoten met de camera in mn telefoon omdat ik mn camera niet kan vinden dus mijn excusses voor de slechte kwaliteit.... :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Peterke
Full Member
Full Member

za aug 26, 2006 01:10

Off-topic mode:
Logitech komt met een nog mooier en beter stuur (en duurder). Het stuur is met leder overtrokken, de paddels zijn van Metaal, en de versnellings pook heeft een echt 6 bak H partoon.
Afbeelding

Volgens deze recentist is het stuur zelfs mooier als in zijn eigen auto, maar hij heeft waarschijnlijk geen Alfa.
Ik heb er al een in pre order staan bij 4launch :)[/list]
Alfa Romeo 75 TS Rosso Numerata 2999
Alfa Romeo Spider Type 4 Nero
Alfa Romeo 147 1,6 TS Nero
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
BMW X6 M50D Carbon Black

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

zo aug 27, 2006 14:32

Off-topic mode:
Afbeelding

Ik heb er al een in pre order staan bij 4launch :)[/list]
Sooow, das een leuk stuurtje!! FF lijken hoe ik die kan ritselen :roll: EN DAN MET GT LEGENDS :shock:

siegerdehaan89
Guru Duplice
Guru Duplice

zo aug 27, 2006 17:25

ff bij (naar mijn menijg) de beste internetshop gevraagd hoe duur het stuurtje is bij hun!!

http://www.azerty.nl/producten/product_ ... wheel.html

:wink:

Dr.156
Newbie
Newbie

ma aug 28, 2006 08:56

Valt me nu pas op: Deze heeft een koppeling !!! Das echt uniek ! En voegt zeker een dimensie toe aan menig race spel, vooral zo iets als GT -Legends.
En €218,54 bij die Azerty is een nette prijs, een kleine €80,- meer als de Force Feedback pro bij introductie, maar gezien het gebodene best fair.

Terug naar “Het Forum Café”