in het midden van wat?????Katja mag best een weekje in mijn Spider komen rijden, als ze tenminste blijft slapen
Ga ik lekker in het midden liggen.....
Patrick
Ik wil de 8C wel promoten... .............maarja ik zie er niet zo uit als Katja
Mocht Katja nou om wat voor reden dan ook niet willen, dan houd ik mij aanbevolen. Doe dan graag de promotie.
Als ze dan maar stopt met zuipuhh anders is hij zo plat
Misschien heeft ze ook al een endorsement deal me Alfa bierAls ze dan maar stopt met zuipuhh anders is hij zo plat
Ja Bas, jij kent inderdaad mijn eigen "Katja" nog niet. anyway, een links, een rechts en ik dus in het middenin het midden van wat?????Katja mag best een weekje in mijn Spider komen rijden, als ze tenminste blijft slapen
Ga ik lekker in het midden liggen.....
Patrick
Ja idd die Katja lust 'm welAls ze dan maar stopt met zuipuhh anders is hij zo plat
Lust m' welJa idd die Katja lust 'm welAls ze dan maar stopt met zuipuhh anders is hij zo plat
http://www.123video.nl/123video_fs.swf?mediaSrc=118
In Eindhoven betekent dat iets hééél anders... Wat niet wil zeggen dat dat voor Katja niet geldt, natuurlijkJa idd die Katja lust 'm wel
Foutje... bedanktIn Eindhoven betekent dat iets hééél anders...Ja idd die Katja lust 'm wel
In Groningen betekend dat hetzelfde als bij Yuri Althans...dat denk ik welIn Eindhoven betekent dat iets hééél anders... Wat niet wil zeggen dat dat voor Katja niet geldt, natuurlijkJa idd die Katja lust 'm wel