De Avensis, Corolla HB word in Engeland gebouwd !!
Corolla Verso, Wagon en de sedan komen idd uit Turkije !!
De Auris komt zowel uit Turkije als in Engeland.
Leo.
Zoom Zoom Zoom.... Amazing Alfa
Wij hebben onze MR2 van 1993 op 15 december ingeruild voor de Brera. Ik ben blij dat we dat kr*ng kwijt zijn!Nou hebben we hier ook een Toyota MR2, en die had laatst wat kleine probleempjes
1500 euro en een lach-bui later (de garagist stond aan het vóórdeksel te trekken om de motor te bekijken) doet die het weer goed, op wat waterlekkages na (ruitrubber v.h. dak, niet te krijgen ). Maarja, apparaat is van '89.
Ik heb weleens een ford gehad waar ik financieel op leegliep, een kadett die voor veel geld van nieuwe dorpels moest worden voorzien voor de apk.
Nu al 3 jaar in de 155, zonder problemen... Amazing Alfa
Uitlaat weet ik ff niet (die doet het nog ) maar qua banden: er zit gelukkig gewoon 15" op.Wij hebben onze MR2 van 1993 op 15 december ingeruild voor de Brera. Ik ben blij dat we dat kr*ng kwijt zijn!Nou hebben we hier ook een Toyota MR2, en die had laatst wat kleine probleempjes
1500 euro en een lach-bui later (de garagist stond aan het vóórdeksel te trekken om de motor te bekijken) doet die het weer goed, op wat waterlekkages na (ruitrubber v.h. dak, niet te krijgen ). Maarja, apparaat is van '89.
Ik heb weleens een ford gehad waar ik financieel op leegliep, een kadett die voor veel geld van nieuwe dorpels moest worden voorzien voor de apk.
Nu al 3 jaar in de 155, zonder problemen... Amazing Alfa
Tjongejonge wat kan er veel stuk aan een Toyota en wat zijn de onderdelen duur heb ik het nog geeneens
over de uitlaat en de mega dure 17" banden hield elke keer mn hart weer vast.
Zoom Zoom Zoom.... Amazing Alfa
Onzin !!Welke merk het meeste betaalt krijg de mooiste cijfers!