Pas op met je kenteken op het I-net zetten, de foto's van de overtreding kunnen nog maar houd je eigen exacte kenteken voor jezelf ook al heb je een opvallende wagen. Je case is duidelijk en in dit geval zijn het stompkoppen geweest die je ergens hebben zien rijden en het kenteken willekeurig hebben op geschreven en een plaat hebben gemaakt/ illegaal laten maken en deze niet op een zelfde uitziende wagen hebben gezet. Dit soort figuren wisselt wekelijks/maandelijks van plaat en is niet bijster slim en in principe alleen te pakken bij fysieke controle.
Veel mensen hier op het forum kunnen voor me instaan dat ik zoiets nooit zou doen, maar ik heb nu een kenteken van jouw zilvergrijze 156 met vleugel(als de overtredingsfoto die je gepost hebt idd van deze kwaliteit is voor een ambtenaar/agent niet te onderscheiden van mijn EVO VIII in zilvergrijs met vleugel) met alle respect die gaat toch ff wat sneller als jouw 156 en ik zou nu met alle gemak 260+ op jouw kenteken kunnen gaan rijden. Kwestie van een persoon kennen die bij een automaterialenzaak werkt die kentekens mag maken en dat nog niet eens, dat stempeltje op de plaat zegt niets, zwarte letters op geel en een blauw NL bandje is genoeg, zeg nu zelf kun je zelf nog wel een beetje netjes maken, pas bij fysieke controle kan het verschil gezien worden.
als voorbeeld mijn wagen, zeg nu zelf, dat verschil in achterlichten zie je op de kwaliteit foto van de klpd niet, zilvergrijs, vleugel je hangt gewoon:
ik hoop dat je goed weggekomen bent en dat het figuren zijn die idd regelmatig van valse plaat wisselen, maar zodra er meer boetes gaan binnenkomen ga je toch een probleem krijgen in dit gekke land waar men helaas niet met je meedenkt in dit soort gevallen.