Op de achtergrond was wel al een bordeaux Spider type 4 te zienGisteren uiteraard de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gezien, was overigens nog niet de aflevering met de Alfa's.
..
Helemaal mee eens.. best een leuk programma, dat Top Gear, maar hier hou ik ook niet van, dat "rijden" om het maar kapot te krijgen.Ik houd niet zo van dit soort Top Gear tests....
Ik ben teveel een auto liefhebber om het leuk te vinden om te zien hoe ze een Triumph Dolomite om zeep helpen. Of een Lancia Beta. En dat zijn nog niet eens Alfa's (wel een italiaans ontwerp...)
Doe normaal. Ik heb het idee dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen.
Iemand enig idee hoe het met die Alfa's afloopt? Ik hoef het ook niet te zien eigenlijk.
Tsja, als men over bejaarden ook zo zou denken zou het slecht met ze aflopen..k"]"]De auto's die voor dit geld gekocht worden zijn meestal toch al wel slooprijp. Dus is dan toch juist eervol om er nog een laatste wedstrijd voor ze van te maken? Uiteindelijk blijven het 'maar' auto's. En er kan nu eenmaal niet altijd alles maar bewaard blijven, toch?
Ik ga dus zeker wel kijken hoe dit afloopt!
Da's ook de gimmick. Je krijgt altijd redenen om een auto te haten en om er van te houden (behalve als het een Koreaan is...). De waarheid ligt in het midden (meestal). Let maar op, als hij het over Alfa's heeft en hij vertelt waarom ze zo geweldig zijn, is het alsof je jezelf tegen je eigen geweten hoort verantwoorden waarom dat ouwe bsrrel zo veel tijd en geld mag kosten.Wat ik wel weer jammer vind van Clarkson is dat hij altijd de auto volledig afkraakt om hem vervolgens tegen het eind van de test de hemel in te prijzen en te zeggen dat er geen betere auto bestaat. Ik kan geen hoogte krijgen van die man...
£££ ?Een GTV916 voor 1250euro.?????Lijkt mij bijna niet te kunnen
Nee, dan kun je ze beter gewoon laten staan totdat ze van ellende uit elkaar vallen...Vindt dat ze van alfa´s af moeten blijven en ale helemaal de 75.......