Een nostalgisch Alfa Romeo Milano tegeltje wat ik ooit gekocht heb op AMI Houten op de voorgevel plakken was een "no go"....Een Ronal velg bij de achterpoort werd het alternatief.
Als er bij ons eens een nazaat komt, plak ik geen halve ooievaar aan mijn ruit, maar zet ik deze tegen de gevel onder het mom: "de Giulia heeft hem/haar gebracht..."
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).
@Zaag: Dank! Nee, verlichting is niet aangesloten. Rekening houdende met het plaatsje dat het dressoir gaat krijgen (ver van elektriciteitsbron) en het verwacht aantal malen lichtinschakeling acht ik het doorvoeren van een dergelijke constructie totaal onrendabel. Misschien later nog eens, ooit...
@Dominic: I'm open for suggestions. Pb!
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).