In mijn geval is het sneue dat ik de bandendruk nog had gecontroleerd vanmorgen, omdat ik dat met de kou niet voetstoots aan wil nemenKwam er zelfs nog 2 tegen op de autostrade, met klapband
In mijn geval is het sneue dat ik de bandendruk nog had gecontroleerd vanmorgen, omdat ik dat met de kou niet voetstoots aan wil nemenKwam er zelfs nog 2 tegen op de autostrade, met klapband
Zo heb ik een keer bij een benzinestation gestaan om mijn bandendruk te controleren. Was geen speciale aanleiding voor, het werd gewoon weer eens tijd. Dus luchtslangetje erop en ik hoor PSSSSHSHSHSHSHSHSHSSHSH. Ik denk nog misschien zit de slang er niet goed op, dus ik pakte hem weer vast, maar hij bleek helemaal los te bij het wiel, met het afgebroken ventiel er nog in vast. Dan sta je ook wel even raar te kijken.In mijn geval is het sneue dat ik de bandendruk nog had gecontroleerd vanmorgen, omdat ik dat met de kou niet voetstoots aan wil nemenKwam er zelfs nog 2 tegen op de autostrade, met klapband
Vervang jij dan nooit op de eerste dag van april de winterlucht in je bandjes door zomerlucht?Ik ook niet ik schrok er zelfs van
Heb vandaag horen vertellen, dat de lucht in de banden krimpt door de koude!
Had daar nog nooit bij stil gestaan!
Vervang jij dan nooit op de eerste dag van april de winterlucht in je bandjes door zomerlucht?Ik ook niet ik schrok er zelfs van
Heb vandaag horen vertellen, dat de lucht in de banden krimpt door de koude!
Had daar nog nooit bij stil gestaan!
Mooi he "De grote Knip"Ik zat daarnet te lezen op een forum over mensen die emigreert zijn naar Curaçao, zalig! Om jaloers op te zijn!
:
Mooi he "De grote Knip"Ik zat daarnet te lezen op een forum over mensen die emigreert zijn naar Curaçao, zalig! Om jaloers op te zijn!
:
Glov V toch?Nu is het wachten op Yrui, hoe hij het ervaren heeft vanmorgen met zijn "tractor"
Dan blijft dat nog steeds van toepassing, mts dat een diesel isGlov V toch?