Of tel je dan gewoon voor 2?Tis hoe je jezelf ziet als echte nederlander? half belg? belg?Als Nederlander wonen in België?
Tel ik nu voor een half of voor 1?
Btw, ik woon in Belgisch Limburg gem Bocholt.
Of tel je dan gewoon voor 2?Tis hoe je jezelf ziet als echte nederlander? half belg? belg?Als Nederlander wonen in België?
Tel ik nu voor een half of voor 1?
Btw, ik woon in Belgisch Limburg gem Bocholt.
Leuk, woensdag nog een afspraak in de GangistaGenk Belgiê
Welnu, is na 8 pagina's het aantal al vastgesteld?Veel, maar hoeveel ?
Ik vindt het eigenlijk wel grappig dat er hier méér Belgen op't Forum zitten dan op 't ClubQuadrifoglio forum zelf .
Niet onlogisch trouwens hier leeft't bij CQB is't zo dood als ne pier .
Geel is hier trouwens goed vertegenwoordigd !
Ik zal beginnen met tellen :
1.
Lijkt me niet zo simpel, aangezien het voor sommige niet duidelijk is of ze Belg, dan wel Nederlander zijnWelnu, is na 8 pagina's het aantal al vastgesteld?Veel, maar hoeveel ?
Ik vindt het eigenlijk wel grappig dat er hier méér Belgen op't Forum zitten dan op 't ClubQuadrifoglio forum zelf .
Niet onlogisch trouwens hier leeft't bij CQB is't zo dood als ne pier .
Geel is hier trouwens goed vertegenwoordigd !
Ik zal beginnen met tellen :
1.
47 echte Belgen en 50 met de "wish to be Belgians" erbijWelnu, is na 8 pagina's het aantal al vastgesteld?
Tegenover een 6000 geregistreerden hier vind ik dat niet zoveel47 echte Belgen en 50 met de "wish to be Belgians" erbijWelnu, is na 8 pagina's het aantal al vastgesteld?
Zo'n 0,05 % (wtbb's)Tegenover een 6000 geregistreerden hier vind ik dat niet zoveel47 echte Belgen en 50 met de "wish to be Belgians" erbijWelnu, is na 8 pagina's het aantal al vastgesteld?
Dat is dan ook weer zo, maar denk wel dat er veel zich beperken tot meelezen't Ja, maar van de 6000 geregistreerden zijn er misschien maar 25 % actief, als het al zoveel is
zo,een gezellige tent...zeker voor een afspraakjeLeuk, woensdag nog een afspraak in de GangistaGenk Belgiê
Helaas niet dat soort afspraakjezo,een gezellige tent...zeker voor een afspraakjeLeuk, woensdag nog een afspraak in de GangistaGenk Belgiê