Om onze wat saaie tuin op te fleuren had ik iets bedacht nou kijk maar eens wat vinden jullie van ons uitzicht.
niet verkeerd toch????????
Maar goed dat jij niet zo dichtbij woont dan heJe bent niet bang, dat een jaroerse buurjongen 8 punaises/ spijkertjes komt jatten?
Is weerbestendig hangt gelukkig onder de carport anders heb je kans op verkleuren met de zon .Je bent niet bang, dat een jaroerse buurjongen 8 punaises/ spijkertjes komt jatten?
Mooie print hoor! Wat voor materiaal is dat, beetje stevig en vochtbestendig?
Is -laten we zeggen- 10 minuten rijden te ver denk je?Maar goed dat jij niet zo dichtbij woont dan heJe bent niet bang, dat een jaroerse buurjongen 8 punaises/ spijkertjes komt jatten?
Verkleuren hoort toch bij rode Alfa's..s weerbestendig hangt gelukkig onder de carport anders heb je kans op verkleuren met de zon .
Niet zo lollig doen ad, deze ronde was keigoed zoals ik al vermelde hebben we zelfs nog gelachen in de wagen om al die wagens die overal vandaan kwammen en wat was ik trots op mijn 7 letters en 4 stempels waarvan 2 ezels.oja..en ook nog gefeliciteerd...al 2 jaar achter elkaar gefinishd..moet ik het weer moeilijker gaan maken