![Afbeelding](http://anoukfanhotelnewyork.web-log.nl/anoukfanhotelnewyork/images/zonnetje_1.jpg)
Tja, als je zo'n emotieloze bak wilt rijden moet je dat natuurlijk vooral doen!Hallo Don Bubbles,
Als ik het geld ervoor had, dan kocht ik een Audi RS6 Avant en zeker niet zo'n wannabee-kar als een 8C. Goedkoper en een stuk gebruiksvriendelijker. En zeker sneller, hoewel me dat laatste een rotzorg zal zijn (wel leuk om zo'n Alfa-yup in je achterspiegel te zien verdwijnen).
En er zit een uitstekende Audi dealer bij mij in de buurt. Waar vindt je tegenwoordig nog een Alfa-dealer waar je je auto kunt kopen????
Groetjes,
Greyhound
Wat een discussie hier; het resultaat is dat wanneer ik nu door Nijmegen rijd iedereen spontaan naar me begint te zwaaien, en dat met dat hete weer.Je zou natuurlijk ook wat minder kunnen internetten en wat meer kunnen doen wat wél geld in het laatje brengt.Het zou je sieren zo'n opmerking ook over 8C-bezitters te maken of over WAT voor Alfa-type dan ook. Ik vraag me namelijk af hoe groot het percentage Alfa-liefhebbers onder 145/146-bezitters is, ten opzichte van 8C-bezitters.
De laatsten zouden namelijk alleen aan liefhebbers van het merk verkocht worden. Wel zeer opmerkelijk dat er al zoveel te koop stonden, zo kort na introduktie.
Groetjes,
Greyhound
Deze opmerking geldt voor Jeroen S.
Dan ben JIJ straks misschien wel de man of vrouw met een 8C én Alfahart, de in jouw ogen unieke en nog niet bestaande combi.
En maak je niet zo druk om constateringen. Daar is het veel te warm voor!
Patrick.
(Die toch nog wat gaat werken, zo'n 8C lijkt mij wel wat!)
On-Topic: Bertil is gespot in zijn heerlijke rode 75 door een vanaf nu druk zwaaiende door Nijmegen rijdende Cinquecento rijder
met het Alfahart op de juiste plaats.
Áls je het geld ervoor had..wil dus eigenlijk zeggen dat je alfa rijd omdat het goed uitgerust en betaalbaar is..Hallo Don Bubbles,
Als ik het geld ervoor had, dan kocht ik een Audi RS6 Avant en zeker niet zo'n wannabee-kar als een 8C. Goedkoper en een stuk gebruiksvriendelijker. En zeker sneller, hoewel me dat laatste een rotzorg zal zijn (wel leuk om zo'n Alfa-yup in je achterspiegel te zien verdwijnen).
En er zit een uitstekende Audi dealer bij mij in de buurt. Waar vindt je tegenwoordig nog een Alfa-dealer waar je je auto kunt kopen????
Groetjes,
Greyhound
Is goed pa, dan ga ik wel met je 75 rijdenWat een discussie hier; het resultaat is dat wanneer ik nu door Nijmegen rijd iedereen spontaan naar me begint te zwaaien, en dat met dat hete weer.
Ik denk dat ik voortaan de Audi maar weer pak
ga je huiswerk eens doen!Hallo Don Bubbles,
Groetjes,
Greyhound
Keep dreamingwel leuk om zo'n Alfa-yup in je achterspiegel te zien verdwijnen)
Wat kunnen sommige mensen toch slecht lezen!
Wat mij betreft is de bokaal voor B-lex.![]()
Ik ga nu even een rondje rijden door Nijmegen, en kijken of ik Bertil in z'n Audi tegenkom...........![]()
Patrick.
Ze woont toch wel in Nijmegen, he??Ik heb gisteren nog naar mijn moeder gezwaaid.
Zij stond in de voortuin, ik reed voorbij op de motor.
In mijn rugzak zat wel 10 liter Valvoline automatenolie voor de 164 (dus toch nog een beetje Alfa gerelateerde groet).
Net te laat, ik zat om die tijd al veilig op mijn werk in EindhovenWat kunnen sommige mensen toch slecht lezen!
Wat mij betreft is de bokaal voor B-lex.![]()
Ik ga nu even een rondje rijden door Nijmegen, en kijken of ik Bertil in z'n Audi tegenkom...........![]()
Patrick.
Ohhhhh stom stom stom.Ze woont toch wel in Nijmegen, he??Ik heb gisteren nog naar mijn moeder gezwaaid.
Zij stond in de voortuin, ik reed voorbij op de motor.
In mijn rugzak zat wel 10 liter Valvoline automatenolie voor de 164 (dus toch nog een beetje Alfa gerelateerde groet).
Anders staat deze spot alsnog in het verkeerde topic!