Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

zo sep 06, 2009 11:13

tering, dan heb je lef,het plaatsen van een leeg briefje, dan ben je heel bewust bezig een ander de dupe te laten worden van je eigen fout :evil:
Mee eens, ik walg van dit gedrag. Volgende keer met alle clubs afspreken dat als een briefje onder de ruitenwisser wordt geplaatst, dat er socialecontrole plaatsvindt. Ongelooflijk dit soort gasten! Iedereen is toch verzekert?! Overigens de zoveelste keer dat ik lees dat op een evenement iemand schade oploopt of complete wagens verdwijnen. Waar moet het toch heen?
Ik heb ooit vernomen dat zodra je onder het "viaduct" bent doorrereden naar het binnenterein, je op het circuit bent.
Dat betekent automatisch dat je niet meer verzekerd bent. Mogelijk is dit een beweegreden geweest om 'm ertussenuit te piepen.

Corrado
Guru
Guru

RE: Wie o wie heeft iets gezien 29 augustus op zandvoort

zo sep 06, 2009 11:28

Klopt. Heb je een leaseauto staat er met grote zekerheid in je contract zelfs dat je er niet mee op een circuit mag komen (las ik pas nadat ik ooit met een auto een rijstijlcursus op Zantvoort had gedaan...).

Blijft een kwalitatief uitermate teleurstellende actie want ook daar is wel iets op te vinden; vul gewoon het schadeformulier in met een andere locatie in Zantvoort en het probleem is opgelost. Bovendien is schade aan een deur geen kattepis. Meestal betekend dat een nieuwe deur...

:cry:

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

zo sep 06, 2009 13:08

tering, dan heb je lef,het plaatsen van een leeg briefje, dan ben je heel bewust bezig een ander de dupe te laten worden van je eigen fout :evil:
Mee eens, ik walg van dit gedrag. Volgende keer met alle clubs afspreken dat als een briefje onder de ruitenwisser wordt geplaatst, dat er socialecontrole plaatsvindt. Ongelooflijk dit soort gasten! Iedereen is toch verzekert?! Overigens de zoveelste keer dat ik lees dat op een evenement iemand schade oploopt of complete wagens verdwijnen. Waar moet het toch heen?
Ik heb ooit vernomen dat zodra je onder het "viaduct" bent doorrereden naar het binnenterein, je op het circuit bent.
Dat betekent automatisch dat je niet meer verzekerd bent. Mogelijk is dit een beweegreden geweest om 'm ertussenuit te piepen.
Daar valt altijd een mouw aan te passen. Ik denk niet dat een gedupeerde moeilijk doet, als op papier de schade ergens anders is gereden. Daarbij, als je iemand anders z'n bolide schade toebrengt, moet je ook zorgdragen dat het opgelost wordt en waar een wil is, is een weg. Wegrijden en niks van me laten horen is het laatste wat ik zou doen in ieder geval. Ik zou me rotschamen.

thomfr
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

zo sep 06, 2009 13:11

Hoi,

Dat zal je dan waarschijnlijk een verzekeringsman wijs hebben willen maken. het circuitterrein (niet de baan en pitsstraat, dat is een ander verhaal) is een prive terrein net als bijvoorbeeld de parkeerplaats van een supermarkt en dus ben je er gewoon verzekerd OOK met een leaseauto.

Thom
It all started with a very popular coupé that was winning everything without having anything particularly special.
Carlo Chiti

1973 Giulia 1750 Super
1990 75 TS
1965 Volvo Duett
1967 Volvo Amazon 123GT
2015 Volvo V70

hagen111
Advanced Member
Advanced Member

zo sep 06, 2009 21:36

Ben er intussen achter dat het een donkere (kan donker blauw zijn) ferrari is geweest. Mogelijk dat die is opgevallen bij iemand.. ?
Nee niet gezien, er reden er zoveel rond dat ik het niet opgemerkt heb. Een ferrari??? Are you serious? Die man (of vrouw?)moet helemaal nerveus geworden zijn van al die Alfa's...

B-lex
Guru
Guru

zo sep 06, 2009 22:04

Ben er intussen achter dat het een donkere (kan donker blauw zijn) ferrari is geweest. Mogelijk dat die is opgevallen bij iemand.. ?
Nee niet gezien, er reden er zoveel rond dat ik het niet opgemerkt heb. Een ferrari??? Are you serious? Die man (of vrouw?)moet helemaal nerveus geworden zijn van al die Alfa's...

Ik heb een donkerblauwe ferrari 575 gezien op het circuit...

Maar weet verder ook niks. Erg vervelend..

Succes !
Alfa 75TS
Audi RS4 Avant
Lada Niva

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

zo sep 06, 2009 22:46

weet denk ik wel van wie die F 575 is, maar dat is echt geen persoon om zo iets niet netjes af te handelen
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

alfasud super
Junior Member
Junior Member

ma sep 07, 2009 19:05

Hallo Leo,

Volgens mij moet het deze zijn!!!!!!!!!!!!!!!!

Afbeelding

Kenteken 82-JRS-7

Succes ermee.

Groeten,

Michel

[/img]

vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma sep 07, 2009 19:26

yep, degeen die ik dacht. Maar die staat wel erg verwijderd van waar de beschadigde GT stond.. Sterker nog, hij stond dus blijkbaar vlak bij mijn 166 (kontje op de foto..) bij de benzinepomp, achter de tribunes in de Gerlach.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Francw

di sep 08, 2009 00:03

Hallo allemaal,
Even voor de duidelijkheid en om verdere geruchten direct af te kappen; ik ben inderdaad met mijn 575 op het circuit geweest tijdens het SS en wel op zondag, NIET op zaterdag.
Afgezien van het feit dat ik met m'n auto helemaal niet op de plek ben geweest waar alle GT's stonden, is het dus absoluut niet door mij en/of mijn 575 veroorzaakt.

Heel vervelend zo'n voorval. Ik hoop enkel dat de werkelijke dader (met of zonder F), zich alsnog zal melden.

Corrado
Guru
Guru

di sep 08, 2009 10:09

Komop mensen, er moeten toch foto's zijn van dit evenement en van de bewuste plek of daar bij in de buurt?

Dit moet toch op te lossen zijn met zo veel liefhebbers bij elkaar?

Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo

di sep 08, 2009 11:13

Als die man heeft gedaan alsof hij een briefje schreef, heeft hij daar een reden voor gehad. Met andere woorden, hoogstwaarschijnlijk heeft iemand zien gebeuren. Maar niet ieder Scarb-lid komt op dit forum. Misschien een idee om te kijken of het mogelijk is om een oproep in het Klaverblaadje te zetten?
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

gt1600Junior
Advanced Member
Advanced Member

di sep 08, 2009 12:05

Dader per direct op de zwarte lijst s.v.p.!
Dit gebeurt spijtig genoeg al teveel bij winkelcentra e.d. maar zelfs nu ook bij een feestelijk weekend met "vrienden" onder elkaar? Bah! [-X

Corrado
Guru
Guru

di sep 08, 2009 15:58

Goed idee inderdaad: in het klaverblaadje en mét foto van de deuk en de parkeerplek. Verder: ook inzenden naar de klassiekerbladen, die worden ook door de liefhebbers gelezen.

Dit moet boven water komen.

Heb zelf al eens een trekhaak in m'n toenmalige en geparkeerde Lancia Flavia coupé gehad, de bestuurder wilde doorrijden ware het niet dat er aan de overkant iemand stond die tegen hem zei 'wacht maar even de eigenaar komt er zo aan' en dat is mijn redding geweest. Een andere bumper alleen was al 1000 gulden destijds...
Ongelooflijk dat er zoveel mensen zo licht over andermans ellende denken. Ik hoop dat je de juiste persoon zult vinden.

hagen111
Advanced Member
Advanced Member

di sep 08, 2009 20:50

Ach, het is maar blik. Uithuilen en opnieuw beginnen en over een paar jaar ben je het vergeten. Je gezondheid of dat van iemand anders is veel belangrijker!

Terug naar “Het Forum Café”