TX zal da nodig hebbenHeb wel intresse om lid te worden en eventueel als er wat hulp nodig is ben ik bereid om te helpen.
TX zal da nodig hebbenHeb wel intresse om lid te worden en eventueel als er wat hulp nodig is ben ik bereid om te helpen.
Ja maar het sou voor interesant zijn dat we hier in belgie ook kunnen gebruik maken van promoties, verzekerig premies enz. daarom de vraag, ook de kortingen bij garages/ handelaars hier in Belgie.Het kan aan mij liggen, maar het komt niet echt symphatiek over om via het Scarb- en het Scarb forum ,dat zowel in NL als B een grote schare aanhangers heeft, op deze plaats een oproep te doen voor een Beligische Alfaclub. Ik denk dat je dan andere wegen dient te bewandelen.
Ben akkoord Kris, de lid geld speelt ook een rol zie maar naar de Scarb.... bvOK, de solidariteit onder Belgische alfarijders moet primeren en versnippering moet inderdaad vermeden worden.
Zoals Edwin meldt, is het vooral belangrijk dat de Belgische club lid is van de BFOV ivm specifieke oldtimerverzekeringen zoals Marsh enz.
Ook belangrijk is het lidgeld. 60 euro per jaar zoals nu bij CQB is te veel, rekening houdend met wat we ervoor in de plaats krijgen. Nu zelfs 2 clubbladen ipv de voorziene 4.
Er zijn clubs in België die slechts 25 euro vragen. Uiteindelijk ben ik nu uitsluitend lid bij een Belgische club om van de voordelen te kunnen genieten van mijn verzekering. Dit mag nietl de enige drijfveer zijn.
Ik ben benieuwd wat er uit de bus zal komen.
Kris
Frankkijk ff hier & ook de reactes , mischien moete we eens bij een komen http://www.alfaforum.nl/forum/showthrea ... 852&page=7Voor ieder die enthousiast wat aan de club in Belgie wil doen vraag ik contact op te nemen mij mij Frank Rameckers. Wij, de werkgroep van praatcafé Mechelen zijn in een vergevorderd statium ode Belische club te vernieuwen. Er zijn zeer veel leden en ex.leden geweest die positief gereageerd hebben op onze enquete. Het zou verlies aan energie zijn om opnieuw een club te starten. Ik hoor graag van Belisch Alfa rijders die niet van onze activiteiten op de hoogte waren of ze interesse hebben mee te doen. We zoeken ook nog kandidaat bestuursleden en personen die rallys willen organiseren.
Met Alfa groet
Frank Rameckers
woordvoerder
Werkgroep Alfa Club belgië