Let op ben niet voor de km heffing. Maar als je dan nog geen 5000 km per jaar rijdt zullen de kosten daarvan waarschijnlijk minder zijn dan wanneer je nu gewoon nog houderschapsbelasting moet betalen. En waarom zou een joungtimer die niet belastingvrij is dat nu ineens wel moeten worden (vergelijkbaar met de heffing)
Ik heb nu de keuze de auto te schorsen, dat doe ik dus ook omdat pekel al helemaal not done is voor mij
Dus ga denk ik niet goedkoper klaar zijn.
Wat ik nog erger vind is dat het oude systeem mij geen apparatuur verplicht voor alle youngtimers die ik bezit! Nu wel
Als ik nu een auto niet gebruik, schors ik hem kost het me niets meer voor een jaar. In het nwe. systeem moet ik voor die auto een kastje kopen en inbouwen en zorgen dat die blijft zenden ook al is hij weggezet. Kun je zeggen dat is 1x, maar die dingen kunnen gestolen worden gaan stuk etc.
Voor 1 gaat dat mss. allemaal maar er zijn liefhebbers met 10 of meer auto's!!! Die hobbiesten worden nu afgestraft. Schorsen vanaf je 3e auto of meer is nu helemaal gratis!
Ik ben bang dat er een autogeschiedenis gat geslagen gaat worden. Over 25 jaar kwijlt iedereen graag om een niet verprutste dashboard gesloopte GTV uit 1996...net als de GTV Bertone nu.