Dezelfde (volgens mij) 75 TS gespot om een uur of 7 's avonds, met een leuke dame achter het stuur dus ik heb even vriendelijk gezwaaidVanmiddag rond half 6 een mooie (want) rooie 75 op de N270 richting Eindhoven!
Ik was met de zwarte jeeteedee.
Volgens mij ken ik de dame in kwestie, maar waar was het nou ook alweer van...?Dezelfde (volgens mij) 75 TS gespot om een uur of 7 's avonds, met een leuke dame achter het stuur dus ik heb even vriendelijk gezwaaidVanmiddag rond half 6 een mooie (want) rooie 75 op de N270 richting Eindhoven!
Ik was met de zwarte jeeteedee.
vorige keer niet op de bestuurder gelet, alleen op de 75
Was jij dat op het ROC?Rode GTV6 was tussen Margrette en Axel;kwam de matzwarte Guilietta tegen.....effe claxoneren en duimen omhoog!!!
Eerder had de rode GTV6 op de parking gestaan bij het ROC Terneuzen en reden de gasten die in de rode 155 net de parking af......
Hoe lang zijn jouw werkdagen Yuri?
Volgens mij ken ik de dame in kwestie, maar waar was het nou ook alweer van...?
Over de laatste 3 gemiddeld, inclusief reistijd, 14 uur...Hoe lang zijn jouw erkdagen Yuri?
Volgens mij ken ik de dame in kwestie, maar waar was het nou ook alweer van...?
Rode GTV6 was tussen Margrette en Axel;kwam de matzwarte Guilietta tegen.....effe claxoneren en duimen omhoog!!!
Eerder had de rode GTV6 op de parking gestaan bij het ROC Terneuzen en reden de gasten die in de rode 155 net de parking af......