Grrr, waarom mis ik altijd andere klassieke alfa's in Delft? Zou leuk matchen met m'n Nuoava'tje.Rotterdamseweg in Delft, een zilvergrijze montreal!
Op de fiets kon ik niet op tijd m´n mobiel met camera uit de hockeytas pakken...![]()
Nog wel een duim opgestoken.
Waar zit jij dan? Qua 75s wist ik er tot voor kort 3 (nu 2) rode (inclui mn eigen) en nog een imola, daarbij kom ik regelmatig nog giulia'tjes tegen... Vaak wel als ik zelf op de fiets zitGrrr, waarom mis ik altijd andere klassieke alfa's in Delft? Zou leuk matchen met m'n Nuoava'tje.Rotterdamseweg in Delft, een zilvergrijze montreal!
Op de fiets kon ik niet op tijd m´n mobiel met camera uit de hockeytas pakken...![]()
Nog wel een duim opgestoken.
Kom natuurlijk ladingen 145, 146, 147, 156 en 159 tegen en is meestal t posten niet waard (staan op elke straathoek, nooit reacties), maar vandaag bij schiphol een 155 met DTM pijp en klaverblaadje-stickers. Bleven een tijd lang bij elkaar rijden op de A4 rond schiphol, leuk!
Richting Tanthof, rond de C1000. 33'jes kom ik nog wel eens tegen, vaak in bedroevende staat als ragbak voor studenten...
Waar ergens staat die van jou dan?
vind je het gek? Tegen de tijd dat we daar zouden zijn met ons klassiekertje, zou er echt niets meer over zijn van de voorspoiler met al die drempelsRichting Tanthof, rond de C1000.
Onderweg overigens ook nog een felblauwe Bugatti EB110 gespot, jammer genoeg in de tegenovergestelde richting.
Was iniedergeval dezelfde kleur ja.
Onderweg overigens ook nog een felblauwe Bugatti EB110 gespot, jammer genoeg in de tegenovergestelde richting.
Was zelfs een EB110SS, erg zeldzaam.
Deze neem ik aan, want die reed rond dit weekend :