Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: VERKOCHT

do jul 14, 2005 01:33

Waarom ga je niet eens rustig bekijken wat je nu graag wilt? Ik zie allemaal auto`s voorbij komen van uiteenlopende aard die allemaal prachtig zijn, maar zo wordt de keuze erg moeilijk. Zet eens op een rijtje wat de wensen zijn dan kun je gerichter gaan zoeken. Neem de tijd en handel niet impulsief. Er zijn auto`s genoeg. :wink:
willen ze mijn impulsiviteit nu ook al afnemen :cry:

om tot een gerichte keuze te komen is dit forum waardevol en een aantal dingen voorleggen is nooit weg wordt je alleen maar slimmer van :wink:

ik hoor al genoeg van anderen dat ik impulsief ben en zo stijfkoppig als ik ben hou ik dat gewoon vol :!:

en gaandeweg vallen auto's af en komen er bij, uiteindelijk weet ik dan wat ik wil hebben en ga dan de volle markt op....morgen ff stevens bellen en ff kijken bij creusen
156

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

RE: VERKOCHT

do jul 14, 2005 01:57

Hé ik rij ook alfa & ben ook stijfkoppig & impulsief (daarom heb ik een 155:wink: ).
Als ik de keus had tussen een Fiat Coupe of een Alfa GTV, tja.... doe mij die GTV maar. Ik kan niks zinnigs bedenken waarom ik die Fiat zou laten staan, auto is heel apart, zeldzaam en nog mooi te noemen ook maar toch, er mist iets.
It's not easy, being green (kermit)

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

do jul 14, 2005 02:03

Hé ik rij ook alfa & ben ook stijfkoppig & impulsief (daarom heb ik een 155:wink: ).
Als ik de keus had tussen een Fiat Coupe of een Alfa GTV, tja.... doe mij die GTV maar. Ik kan niks zinnigs bedenken waarom ik die Fiat zou laten staan, auto is heel apart, zeldzaam en nog mooi te noemen ook maar toch, er mist iets.
hij mist klasse :!:
156

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

do jul 14, 2005 02:06

hij mist klasse :!:
én historie... Eigenlijk vindt ik het gewoon "just another wannabee" :wink:
It's not easy, being green (kermit)

matra sports
Guru
Guru

RE: VERKOCHT

do jul 14, 2005 08:20

Afbeelding

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do jul 14, 2005 19:19

willen ze mijn impulsiviteit nu ook al afnemen :cry:

om tot een gerichte keuze te komen is dit forum waardevol en een aantal dingen voorleggen is nooit weg wordt je alleen maar slimmer van :wink:

ik hoor al genoeg van anderen dat ik impulsief ben en zo stijfkoppig als ik ben hou ik dat gewoon vol :!:

Impulsief is een leuke eigenschap. Zolang het niet al te veel geld kost. :wink:
Ik ben meer het tegenovergestelde, vandaar. Ook daar kun je soms wel eens spijt van krijgen, van een te late beslissing. Soms kan 1 nachtje slapen al te lang zijn. :cry:

Terug naar “Het Forum Café”