Geen Alfa-kenner/liefhebber dus en ik gok dat het een handelaar was oid, want hij tankte voor 5 euro
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Was in Rhenen.
Gisteren op de A12 een schitterende Duetto spider op een aanhanger. Was wit/creme of lichtgrijs.
Zag er super uit iig.
Zou m'n zwager kunnen zijn, rijdt elke dag 170km woon/werk in een gele JTD.Vanmiddag ca.16:00 uur op de A4 richting Den Haag ter hoogte van afslag Zoeterwoude een Boterbloemgele 145.
Kijk, dat zijn de echte.Tjerry schreef:Zou m'n zwager kunnen zijn, rijdt elke dag 170km woon/werk in een gele JTD.Vanmiddag ca.16:00 uur op de A4 richting Den Haag ter hoogte van afslag Zoeterwoude een Boterbloemgele 145.
Ooit nieuw gekocht, nu inmiddels 450Kkm op de teller.
Wat is er nu te zien aan een SZSta ik dinsdag met de SZ naast een rode Alfa Spider (coda tronca) te tanken, kijkt die vent niet op of om naar mijn SZ.
Geen Alfa-kenner/liefhebber dus en ik gok dat het een handelaar was oid, want hij tankte voor 5 euro
Was in Rhenen.
Gisteren op de A12 een schitterende Duetto spider op een aanhanger. Was wit/creme of lichtgrijs.
Zag er super uit iig.
Hij had dan een car pooler bij hem die uiteraard zijn hand op stak.Kijk, dat zijn de echte.Tjerry schreef:Zou m'n zwager kunnen zijn, rijdt elke dag 170km woon/werk in een gele JTD.Vanmiddag ca.16:00 uur op de A4 richting Den Haag ter hoogte van afslag Zoeterwoude een Boterbloemgele 145.
Ooit nieuw gekocht, nu inmiddels 450Kkm op de teller.
Mooie bijbelse gedachte..Ik hoop op het laatste maar het zal wel het eerste zijn....