Hallo Alfanaten,
Mijn naam is Edwin Heesbeen, ik ben 31 jaar en ik woon in Kranenburg Duitsland (net over de grens bij Nijmegen)
Ben in het bezit van een mooie Alfa GTV 2.0TS
Ik ben zelfstandig ondernemer in de geluidstechniek, en ben gek op alles wat met audio te maken heeft.
Al sinds een jaar of 15 ben ik gek met auto's, heb er inmiddels ook aardig wat gehad o.a. veel Honda's (maar die tijd hebben we gehad ) een Alfa 33 en een 155 en nu heden een GTV
Ik heb dus 2 hobby's Alfa's en ondernemen.
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen.
Ik wil graag peilen of er naar jullie mening nog ruimte is voor een onderdelen bedrijfje.
Van 2005 t/m 2007 heb ik een onderdelen/tuning bedrijfje gehad in Honda parts.
Ik ben hiermee gestopt om 1 heel simpele reden, ik wou alleen A merken verkopen.
Dit omdat ik geen zin had in dat geneuzel met goedkope troep die nooit past of niet functioneert.
Maar aangezien de gemiddelde enthousiaste Honda rijder vrij jong is hebben veel van hen niet het budget voor serieus goed spul.
Maar nu 2010 begint het toch weer serieus te kriebelen, ik ben nu bijna 11 jaar zelfstandig en ondernemen vind ik ontzettend leuk.
Dus ik dacht als ik nu eens mijn 2 hobby’s samenvoeg, ondernemen en Alfa’s
Het zal (zeker in het begin) vrij kleinschalig zijn, ik wil niet meteen grote investeringen doen ( dat is in deze tijd niet gezond)
Voordeel voor jullie is dat ik er niet van hoef te leven, dus de prijzen zullen zo laag mogelijk liggen.
Hieronder een kleine opsomming van producten die ik graag zou willen aanbieden.
OEM onderhoud parts,
Olie, Agip / Castrol
Ragazzon uitlaten
Supersprint
Center Tecno Freno, Italiaanse remschijven en blokken
Ferodo
Schokdempers en veren
Powerflex
Enz enz enz enz
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening, ideeën en of tips.
Groetjes
Edwin