100 meter verder kwam ik onderaan de Kennedybrug een zilvere 916GTV tegen welke mij ook begroette met lichtsignalen.

Bekende verschijningen in de Hoofdstad.In het publieke domein van Amsterdam (A10/S113), vanmiddag: Alfetta 2.0, olijfgroen. En in Schellingwoude, eveneens vanmiddag: 2000 Berlina, paarskleurig. Beiden hadden voor en achter een kentekenplaat, maar op de achterbank geen buitenechtelijke blondine. Derhalve geen foto's of GPS-coördinaten.
Die staat er bijna dagelijks. Kom er vaak langs met proefritten. Mooi ding.Bruine Alfetta QO(?) op lpg te Heerenveen t.h.v. C. de Wolff constructiewerken.(in de buurt van Lucas de Vries zijn vorige lokatie). Kenteken 42-gx?-?.
Ik neem met proefritten meestal even het blokje langs Welles en van der Mei mee. Staan meestal wel enige klassiekers waaronder Alfa's. Heb zo het idee dat Lucas zijn auto's daar laat keuren. Staat daar trouwens ook nog een kaal gt(v) chassis achter de werkplaats.Die staat er bijna dagelijks. Kom er vaak langs met proefritten. Mooi ding.Bruine Alfetta QO(?) op lpg te Heerenveen t.h.v. C. de Wolff constructiewerken.(in de buurt van Lucas de Vries zijn vorige lokatie). Kenteken 42-gx?-?.
Precies dit type Giulietta, maar dan beige, zag ik vanmiddag rijden op de A10 West.Rond 11.30 vlak voor de botlek tunnel deze mooie Guilletta
Klopt! heeft daar ook een tijd een Sud sprint voor de deur gestaan volgens mij.Ik neem met proefritten meestal even het blokje langs Welles en van der Mei mee. Staan meestal wel enige klassiekers waaronder Alfa's. Heb zo het idee dat Lucas zijn auto's daar laat keuren. Staat daar trouwens ook nog een kaal gt(v) chassis achter de werkplaats.Die staat er bijna dagelijks. Kom er vaak langs met proefritten. Mooi ding.Bruine Alfetta QO(?) op lpg te Heerenveen t.h.v. C. de Wolff constructiewerken.(in de buurt van Lucas de Vries zijn vorige lokatie). Kenteken 42-gx?-?.