Ik had het jaren terug met mijn zwarte 75 turbo,
Mijn vrouw ging ff pinnen en ik bleef even in de auto wachten toen er een veel te dikke man uit de auto naast mij wilde stappen.
Door zijn gewicht moest hij natuurlijk een aanloopje nemen om uit de stoel van zijn duitse gebakje te komen en ramde natuurlijk zijn deur in mijn auto.
Gevolg was een flinke put en op de vraag of hij dat normaal vond ,zei hij dat ik me niet zo druk hoefde te maken want het was maar blik.
Ik ging vervolgens op zijn uitlaat staan ,die meteen op straat lag tot aan de voorkant.
Hup in de auto en weg (ik dus)
Oog om oog zal wel niet helpen, maar het kan wel enorm opluchten.
Zoiets heb ik ook een keer gehad...
Stond met een niet al te nette 75 op de parkeerplaats bij de MacDonalds toen er een auto met een of andere jonge kerel langs mij parkeerde met twee meiden erbij. De ene meid gooit de deur open, vol tegen de mijne aan. Vervolgens lopen de twee meiden net alsof er niks gebeurd is naar binnen toe. Eerst zit ik me maar een beetje op te winden in de auto over zo'n onbeschoftheid. Ik besluit toch maar te gaan kijken en juist op dat moment komen die twee meiden teruggelopen. Degene die de deur tegen mijn auto aangooide vraagt me nogal gepikeerd of ze er even doormag omdat ik tussen de auto's sta te kijken naar mijn deur. Waarop ik zeg dat ze maar even geduld moet hebben, ik moet namelijk even kijken of ik een schadeformulier moet gaan invullen omdat zij schade aan mijn auto heeft aangericht. Hierop begint de meid flink te foeteren dat ik niet zo moet zeiken over zo'n oud wrak en dat ik blij moet zijn dat er geen schade op hun auto zit.
Ik ontplof nu zowat en vertel haar even in duidelijke bewoordingen wat ik van haar en haar manieren vind.
Haar vriend stapt inmiddels uit en begint zich er ook even mee te bemoeien, de meid denkt er nu vanaf te zijn en stapt gauw in. Hij begint tegen mij te schreeuwen dat ik maar een **(*&^(auto heb en dat ik moet maken dat ik wegkom, het is immers maar een auto..
Ondertussen dacht hij dat hij mij wel aan de kant kon duwen
.... Helaas voor hem was dat net de druppel voor mij, ik heb hem eventjes met lichte dwang in zijn auto teruggestopt
en verteld dat hij moet leren respect te hebben voor andermans eigendommen.
Later had ik er wel spijt van, voor hetzelfde geld had ik de politie aan de deur gekregen...
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.