Had ik zelf in gedachten om over Innsbruck stop /brennerpas te rijden (A3) in plaats door zwitserland stop como.
We gaan 16 juli en op Zwarte zondag weer terug 31juli
Iemand ervaring of een beter idee

Gelukkig staat de tent (chalet) al opgebouwdIk zou gewoon thuis blijven.
Rijden met achter je een aantal jengelende kinderen en een klagende vrouw naast je.... "Zijn we er al bijna....?"
Dat is geen vakantie, dat is een nachtmerrie!![]()
Het wordt nog erger als je dan eindelijk aangekomen ook nog je eigen tent moet gaan opzetten.....
Mocht je toch gaan, Oostenrijk.
Zeg achteraf niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.![]()
Patrick.
Ja daar hebben die van mij ook last van,kan de kids ook met de post laten komenEen lange stop in Oostenrijk plannen, Pescara is 1700km![]()
ik weet niet hoe jouw kinderen zijn, maar de mijne moeten er om de twee uur uit, anders stuiteren ze er vanzelf de auto wel uit
Plankgas klinkt goedInnsbrück stoppen is een goed idee; leuke stad en zat overnachtingsmogelijkheden. Ben ik ook gestopt tijdens mijn doorreis richting Toscane. De route over de Brennerpas in een aanrader, je kunt daar heerlijk scheuren over die bochtige snelweg.![]()
Ga nooit door Zwitserland, hier krijg je een paar maanden later spijt van wanneer er een snelheidsbekeuring op de mat ligt van die flitskampioenen daar!
Iedereen zeurt altijd dat Zwitserland korter is, maar in Oostenrijk kun je plankgas zonder bang te hoeven zijn voor bekeuringen (ik heb ze toen i.i.g. niet gehad) en bovendien is de benzine daar lekker goedkoop.
Dat zou ideaal zijn als ze durfde te vliegenWat dacht je van vrouw en kids met het vliegtuig en jij lekker gaan genieten van de V6?