Misschien wel zo netjes om me even voor te stellen...
Mijn naam is Bob en ik ben sinds een aantal maanden 18 en ook eindelijk in het bezit van mijn autorijbewijs. Ik woon in de randstad en ben eigenlijk 'opgegroeid' in een Alfarode 33 1.7 QV. Hier heeft mijn vader van 1991 tot 1998 veel plezier van gehad en ik vond het altijd erg cool als ik als kleuter werd opgehaald in het knalrode racemonster. Klasgenootjes dachten altijd dat het een Ferrari was...
Momenteel vervoer ik mij dagelijks met een rode Vespa snorscooter. Na lang wikken en wegen of ik mijn Vespa weg moest doen en een mooie Alfa 156 of een BMW E36 te kopen (ben naast een groot Alfa-liefhebber ook wel een liefhebber van BMW's, pa rijdt momenteel nl. zijn tweede BMW, maar ons/mijn hart ligt toch net ietsjes meer bij Alfa/Maserati), besloten de Vespa te houden en voor erbij een leuke Alfa 33 te kopen. 's Zomers zou ik echt niet zonder Vespa kunnen namelijk. Hoe kom ik in godsnaam op een 33? Een vriend van mijn neven reed toen hij zijn rijbewijs net had een rode 33 SW die die volgens mij voor weinig had gekocht en als het goed is veel plezier van heeft gehad. Na wat onderzoek bleken ze eigenlijk best betaalbaar te zijn voor een 18-jarige.
Ik ga proberen het forum een beetje in de gaten te houden en hoop op korte termijn tegen een mooie 33 aan te lopen voor niet al te veel geld die toch aan al mijn eisen voldoet. Tegen die tijd zullen jullie van mij wel een nieuw berichtje verwachten met wat foto's...
Hoe ziet mijn droom-33 eruit? Kleur maakt niet heel veel uit, als die er maar een beetje netjes uitziet met o.a. Ronalvelgen en QV-bumpers (dus een 1.7 QV of om het betaalbaar te houden: een 1.4 Imola). Als ik in het bezit ben van een mooie 33, hoop ik het forum een beetje beter in de gaten te houden door regelmatig updates te plaatsen over mijn Alfaatje en wellicht ook op bezoek gaan bij meetings?
Groetjes,
Bob
Voor de liefhebber, dit is mijn vespa (klikken voor groot).