goedenavond,
ik ben dennis
dacht laat ik me hier ook maar eens netjes voorstellen!
ik struin al jaren lang diverse alfa forums af, en vind het hier ook erg interessant en leuk om de projecten e.d. te volgen!
verder scheur ik sinds de tijd dat ik me rijbewijs heb gehaald al rond in alfa's (me vader reed destijds al jaren alfa, dus met een golf thuiskomen was uit den boze:P).
ondanks dat ik nooit wat anders heb gehad dan alfa ben ik wel algemeen autoliefhebber hoor
mijn huidige bella is een 155 2.0 16v sport uit 1996:
ondertussen is er wel het 1 en ander aan veranderd, maar ik zal hier tzt een project topic voor aan maken.
het begon echter allemaal 6 jaar geleden met een 145 1.6 lusso uit 1999:
deze had ik compleet standaard bij de dealer gekocht (foto is van na de verkoop).
3 jaar mee rondgereden en nooit wat mee gehad, top wagen!
hij rijd nu trouwens weer bij me in de buurt rond
hierna kwam er wel een hele fijne unieke 2.0 qv op me pad:
wel een beetje spijt dat ik deze ooit heb weggedaan... maja naar een jaar qv en 4 jaar 145 was ik een beetje "145 zat".
toen maar besloten om een 916 spider te gaan kopen:
dit was een 1..8 ts uit 1999, uiteindelijk was deze goed voor rond de 160 pk door een "evo" ombouw (ander nokken/bmc cda filter/supersprint spruitstuk/chip op maat e,.d.)
de spider heb ik helaas verder nooit aan kunnen wennen, ondanks dat hij super reed was het gewoon niet "mijn auto"...... deze heb ik na een jaar dus weer weggedaan, uiteraard wel de interessante onderdelen weer standaard gemaakt!
toen ben ik dus bij de 155 uitgekomen, welke mij super bevalt (had altijd al een zwak voor het model)! wat mij betreft gaat deze niet meer weg.
en hoop ik op dit forum ook een leuke tijd te hebben
dat was mijn voorstel rondje