waar? mn 33 moet ook nog.Nieuwe voorruit erin laten zetten. Zat barst in van +- 15 cm...
Kosten 75, =
Een nieuwe ruit + montage zal vast geen 75 euro kosten....waar? mn 33 moet ook nog.Nieuwe voorruit erin laten zetten. Zat barst in van +- 15 cm...
Kosten 75, =
vandaag even het kvs systeem onder druk zetten van de 33. geloof nog niet dat de kop lek is want ik verlies alleen kvs als ik een tijd NIET gereden heb
Jij zit wel in de hoek waar de prijzen vallen zeg!Net naar de huisarts geweest voor een injectie in mn schouder ivm een slijmbeursontsteking....
Auw..!!!
Dat kun je wel zeggen jah... Ik ben nu twee weken geleden geopereerd aan de hernia en met de rug gaat het wel aardig.Jij zit wel in de hoek waar de prijzen vallen zeg!Net naar de huisarts geweest voor een injectie in mn schouder ivm een slijmbeursontsteking....
Auw..!!!
Hoe is het inmiddels met je rug?
Patrick.
Ja, sorry. Vergeten bij te vermelden... Inderdaad via de verzekering gedaan. Anders ben je natuurlijk een bult meer eurie's kwijt....Een nieuwe ruit + montage zal vast geen 75 euro kosten....waar? mn 33 moet ook nog.Nieuwe voorruit erin laten zetten. Zat barst in van +- 15 cm...
Kosten 75, =
vandaag even het kvs systeem onder druk zetten van de 33. geloof nog niet dat de kop lek is want ik verlies alleen kvs als ik een tijd NIET gereden heb
Hij zal de eigen risico van de WA+ verzekering wel bedoelen.