Ik heb alles verkocht. alles met betrekking tot Alfa romeo is de deur uit de Giulia's en alle onderdelen erbij... Het is allemaal naar een andere liefhebber gegaan in 1 koop die het project gaat voortzetten.
Ik had er gewoon geen zin en geen tijd meer voor. de ruimte had ik ook erg hard nodig en zo doende heb ik mijn keus vorigjaar gemaakt. Ook heb ik de A4 van de hand gedaan dit dan weer omdat het al zo goed als rond is dat ik van de zomer een andere baan heb veel dichter bij huis met een auto van de zaak. Daarom heb ik nu ook weer een oude golf diesel gekocht om de laatste maanden te overbruggen.
Maarrrrrrrrr de liefde voor auto's kan gewoon niet gestopt worden! en had besloten om een snelle auto aan te schaffen met minimaal 300pk om toch heerlijk te kunnen genieten en dit zou dan een e36 BMW M3 3.2 liter moeten worden. Bijna zo een ding gekocht kwam er wat anders op mijn pad wat ik niet kon laten staan.....................

Deze jongen mag zich sinds van de week de trotse eigenaar noemen van een Audi RS6 Avant uit 2003 met een aangepast vermogen van 515pk en 660Nm koppel.... de top bedraagt ruim 310km/h

Ga er dus maar vanuit dat weinig mensen me dit kwalijk nemen.

Ik blijf ook zeker nog wel op het forum hangen voor de gezelligheid en om hier en daar wat hulp te kunnen verlenen.