Kenmerkend is dat de auto optisch gezien meer oogt als een 1750GTV met GTA(m) kenmerken (GTA sloten; tankdop in achterklep; accu achterin; lexan race schuifraam links); 60mm TS uitlaatsysteem; etc)
Interieur met 2*Sparco kuipstoelen met 4-punts gordels en rolkooi. Rechts en linkachter stickers van gereden rallies.
Auto is qua carrosserie en motorisch op alle vlakken puntgaaf. Carrosserie is +/-2 jaar geleden opnieuw gespoten en motor is vorig jaar volledig gereviseerd en tentoongesteld geweest tijdens Moto IItalie - Houten.
Dit alles verklaart blijkbaar ook waarom er van de in totaal 15 klassiekers in de garage, waaronder meerdere gezonde auto's zoals Alfa Spider; Jaguar XK; Citroen DS etc, uitgerekend deze is "meegenomen"...
Was voor mij een bijzondere auto om naar te kijken, maar ook om serieus mee te sturen.
Of het nu ging om Vrij-Rijden dagen met de HARC op Zandvoort, meedoen aan klassieke rallies of 4/5 dagen naar Italie om samen met de Italiaanse "Duetto Club" via de Passo della Futa en de straten van Bologna aan te pikken bij de MM deelnemers tijdens de Mille Miglia.
Is in het verleden door mij en de vorige eigenaar met liefde en geduld onderhouden.....