alfadragon
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

RE: Mijn nieuwe aanwinst

di aug 09, 2011 09:47

Nou gefeliciteerd met je auto en je baan..maar ik meen gelezen te hebben ergens dat je een 166 wilde..?

En qua taal vind ik dat je er goed op let..mag ook wel s gezegd worden.
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

www.alfaromeo105.nl :thumbs:

d'Neghentigh
d'Neghentigh op facebook

perro
Full Member
Full Member

di aug 09, 2011 12:00

Heee Alfanerd gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je impulsieve aan- en verkopen ook niet altijd begrijp, en of ze verstandig zijn ?????? wie het weet mag het zeggen, MAAR blijf gewoon actief op het forum ondanks dat je soms
afgez.k.n wordt. Ik heb wel eens eerder geschreven dat het wel eens lijkt dat het belangrijker is van wie je een auto gekocht hebt dan wat voor auto het is, en kennelijk is het hier ook hetzelfde als op een schoolplein.
Niemand weet waarom (brilletje, haarkleur, spraakgebrek of flapoor) maar er loopt altijd een jongetje dat gepest wordt. Op het schoolplein zou een meester of juf daar op moeten letten, wie dat hier zou kunnen doen .....
Ik denk dat volwassen mensen hier op het forum zelf even moeten nadenken voordat ze een reactie plaatsen. Je kunt in plaats van een negatieve reactie ook je beurt eens een keer voorbij laten gaan.
Ohja, ik ben niet gepest op het schoolplein, voetbalclub of op mijn werk.

Tip voor Alfanerd: maak je bericht in Word, spellingscontrole op los laten en dan de tekst plakken in je bericht hier.
Geld maakt niet gelukkig, een Supertje wel.
Een Fiat 600 Abarth trouwens ook.

Schaapm
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

di aug 09, 2011 13:34

Laten we niet te veel afdwalen van het topic en het vooral gezellig houden.
Ik heb even wat irrelevante postings verwijderd.

Back on topic.

alfanerd1986

Re: RE: Mijn nieuwe aanwinst

di aug 09, 2011 13:51

Heee Alfanerd gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je impulsieve aan- en verkopen ook niet altijd begrijp, en of ze verstandig zijn ?????? wie het weet mag het zeggen, MAAR blijf gewoon actief op het forum ondanks dat je soms
afgez.k.n wordt. Ik heb wel eens eerder geschreven dat het wel eens lijkt dat het belangrijker is van wie je een auto gekocht hebt dan wat voor auto het is, en kennelijk is het hier ook hetzelfde als op een schoolplein.
Niemand weet waarom (brilletje, haarkleur, spraakgebrek of flapoor) maar er loopt altijd een jongetje dat gepest wordt. Op het schoolplein zou een meester of juf daar op moeten letten, wie dat hier zou kunnen doen .....
Ik denk dat volwassen mensen hier op het forum zelf even moeten nadenken voordat ze een reactie plaatsen. Je kunt in plaats van een negatieve reactie ook je beurt eens een keer voorbij laten gaan.
Ohja, ik ben niet gepest op het schoolplein, voetbalclub of op mijn werk.

Tip voor Alfanerd: maak je bericht in Word, spellingscontrole op los laten en dan de tekst plakken in je bericht hier.
Dankje , Ik zal dat es doen bedankt voor u tip.

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...

di aug 09, 2011 13:52

Ik vind dat een redelijk negatieve reactie... Waarom heb je je beurt niet een keer voorbij laten gaan ipv hem te posten?

Of moet ik het vrij vertalen naar "ik breng als kritiek naar voren dat niemand kritiek naar voren mag brengen"? Maar hoe zit het dan met de kritiek die je zelf naar voren brengt? Of is het "niemand min mijzelf"? Maar ik ben ook mijzelf... dus dat zou betekenen dat ik het weer wel mag en jij niet... Of is het "sommigen mogen het wel... anderen niet... en ik behoor bij sommigen"? Hoe weet iedereen dan of ze tot de clan der "sommigen" of de clan der "anderen" horen? Bovendien op het moment dat ik tot de "anderen" behoor, zijn de sommigen weer anderen dan dat ik ben en daarmee vervallen de rechten van de "sommigen" die eigenlijk "anderen" zijn geworden op het moment dat ze "sommigen" werden... waarmede iedereen opeens "anderen" zijn wat vreemd is want ik ben mijzelf en niet een ander... Moeilijk hoor....

Waarom geef je niet het goede voorbeeld en reageert je niet SUPERpostief of hetgeen je niet leuk / niet mooi vindt?

Oh... ik ben trouwens ook "zo" geboren dus verdien ik bij voorbaat respect en mag dit zo schrijven, zonder dat er verder kritiek op geleverd wordt... Termen als "mooi!", "geweldig!", 'fantastisch!" etc mogen dan weer wel... 8)

En hoe zit het met die kaatsende bal en hem al dan niet verwachten? Ik zie iemand vaak kaatsen en hele volksstammen in het geweer komen om de gevolgen van die kaats te ondervangen (t/m virtuele grouphugs aan toe...). Ik wil wel kaatsen... maar dan verwacht ik de bal ook... en loop niet te miepen als ik hem niet vang...

Zou het niet gewoon zo zijn dat hoegenaamd iedereen een andere mening heeft en die mening gewoon mag posten (zo lang het niet beledigend is of de tegen de wet ingaat) ook al is het dan geen scheinheilig "AAAAH! WAT MOOI!"? simpelweg omdat je iets niet mooi (etc) vindt? Lijkt me de eerlijkste manier...

Ik gok zo maar op het laatste... want aan dat "OF je zegt dat je het mooi vindt OF je houdt je waffel" kleeft zo'n nare bijsmaak....

En voor de goede orde... Meneer A. Nerd mag van mij dagelijks een andere auto kopen, ze pimpelpaars spuiten, zo schrijven als hij wil etc.... maar ik vind ook dat ik daar mijn mening over mag hebben en die ook mag schrijven als hij zelf hier kond doet van zijn capriolen.
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

SQUADRA LEO
Guru
Guru

di aug 09, 2011 14:01

Ik ben benieuwd hoe de reacties waren geweest als Alfanerd een Zagato of Montreal op de oprit had staan! [-(
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

di aug 09, 2011 14:02

Kortom GEWELDIG GEFELICITEERD!!!!!!!!
eigenlijk ............ :oops:
IK ZAL HET NOOI MEER DOEN MIJNHEER DE RECHTER (OF MODS OF SOMMIGEN OF ANDEREN)
o sorry mijn CAPS IS KAPOT

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di aug 09, 2011 14:11

ik vind ook dat ik daar mijn mening over mag hebben en die ook mag schrijven als hij zelf hier kond doet van zijn capriolen.
Volledig mee eens, en dit staat los van op wiens postings het betrekking heeft. Dat is toch de essentie van een forum?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

alfanerd1986

di aug 09, 2011 14:18

topic mag van mij dicht of verwijderd worden

Geert-Jan
Advanced Member
Advanced Member

di aug 09, 2011 16:14

Best wel een dikke 156! Ik zeg: GTA wieltjes eronder, spiegels even weer netjes zwart (issie zwart?) en je hebt er een nette wagen aan (optisch dan). Succes ermee.
Ex: 145 1.4TS '98, 155 2.5 V6 '93
Nu: 33 1.7 QV '87

Beheerder www.Alfa33Club.nl

alfanerd1986

di aug 09, 2011 16:20

hij is soort donker blauw heel aparte kleur

GT 75V6
Guru
Guru

di aug 09, 2011 17:37

Haha die Zaagauto is echt doctor of professor in de Filosofie, dat kan haast niet anders! :lol:
Huidig: Giulietta 1750 TBi QV TCT bianco lunare (2014)
Gehad: Giulietta 2.0 JTDm TCT (2013) | MiTo 1.3 JTDm Eco (2011) | 156 2.5 V6 24V (2003) | 75 3.0 V6 America (1988)

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

di aug 09, 2011 18:31

zo werkt het natuurlijk niet. Als je hier een topic start, kun je verwachten dat er reacties komen die anders zijn als jouw mening.
Daar is het een forum voor. Voor de volgende keer wellicht handig om vooraf even te bedenken als je een topic gaat starten :wink:
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

midas
Advanced Member
Advanced Member

di aug 09, 2011 18:49

zo werkt het natuurlijk niet. Als je hier een topic start, kun je verwachten dat er reacties komen die anders zijn als jouw mening.
Daar is het een forum voor. Voor de volgende keer wellicht handig om vooraf even te bedenken als je een topic gaat starten :wink:
Volgens mij ging het niet om zijn mening of dubieuze auto in en verkoop maar om zijn zinsbouw!
Misschien toch handig als de Mods hier eens een standpunt over in nemen. Menig topic wordt nu verziekt door een spelingsdiscussie.
De schrijver ergert zich aan het telkens terug komend commentaar en de commentators ergeren zich dood omdat topics gewoon niet te lezen zijn.
nu; 166TS, Giulia 1300Ti '67 met 2.1L

Afbeelding

ravado
Guru Triplo
Guru Triplo

di aug 09, 2011 18:55

Volgens mij ging het niet om zijn mening of dubieuze auto in en verkoop maar om zijn zinsbouw!
Misschien toch handig als de Mods hier eens een standpunt over in nemen. Menig topic wordt nu verziekt door een spelingsdiscussie.
De schrijver ergert zich aan het telkens terug komend commentaar en de commentators ergeren zich dood omdat topics gewoon niet te lezen zijn.
Wat zou het standpunt moeten zijn dan? Alles moet taaltechnisch helemaal perfect zijn? De mods moeten alles taaltechnisch controleren en daar waar nodig aanpassen?
Wat de een als vervelend ervaart zal een ander als niet vervelend ervaren... waar ligt dan de grens? Start er maar een topic over want eigenlijk hoort het niet in dit topic thuis.
Gtv-6 3.0V6 heel langzaam in opbouw...met de nadruk op heel langzaam

Terug naar “Het Forum Café”