Nou gefeliciteerd met je auto en je baan..maar ik meen gelezen te hebben ergens dat je een 166 wilde..?
En qua taal vind ik dat je er goed op let..mag ook wel s gezegd worden.
Dankje , Ik zal dat es doen bedankt voor u tip.Heee Alfanerd gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je impulsieve aan- en verkopen ook niet altijd begrijp, en of ze verstandig zijn ?????? wie het weet mag het zeggen, MAAR blijf gewoon actief op het forum ondanks dat je soms
afgez.k.n wordt. Ik heb wel eens eerder geschreven dat het wel eens lijkt dat het belangrijker is van wie je een auto gekocht hebt dan wat voor auto het is, en kennelijk is het hier ook hetzelfde als op een schoolplein.
Niemand weet waarom (brilletje, haarkleur, spraakgebrek of flapoor) maar er loopt altijd een jongetje dat gepest wordt. Op het schoolplein zou een meester of juf daar op moeten letten, wie dat hier zou kunnen doen .....
Ik denk dat volwassen mensen hier op het forum zelf even moeten nadenken voordat ze een reactie plaatsen. Je kunt in plaats van een negatieve reactie ook je beurt eens een keer voorbij laten gaan.
Ohja, ik ben niet gepest op het schoolplein, voetbalclub of op mijn werk.
Tip voor Alfanerd: maak je bericht in Word, spellingscontrole op los laten en dan de tekst plakken in je bericht hier.
Ik vind dat een redelijk negatieve reactie... Waarom heb je je beurt niet een keer voorbij laten gaan ipv hem te posten?Ik denk dat volwassen mensen hier op het forum zelf even moeten nadenken voordat ze een reactie plaatsen. Je kunt in plaats van een negatieve reactie ook je beurt eens een keer voorbij laten gaan.
Volledig mee eens, en dit staat los van op wiens postings het betrekking heeft. Dat is toch de essentie van een forum?ik vind ook dat ik daar mijn mening over mag hebben en die ook mag schrijven als hij zelf hier kond doet van zijn capriolen.
zo werkt het natuurlijk niet. Als je hier een topic start, kun je verwachten dat er reacties komen die anders zijn als jouw mening.topic mag van mij dicht of verwijderd worden
Volgens mij ging het niet om zijn mening of dubieuze auto in en verkoop maar om zijn zinsbouw!zo werkt het natuurlijk niet. Als je hier een topic start, kun je verwachten dat er reacties komen die anders zijn als jouw mening.topic mag van mij dicht of verwijderd worden
Daar is het een forum voor. Voor de volgende keer wellicht handig om vooraf even te bedenken als je een topic gaat starten
Wat zou het standpunt moeten zijn dan? Alles moet taaltechnisch helemaal perfect zijn? De mods moeten alles taaltechnisch controleren en daar waar nodig aanpassen?Volgens mij ging het niet om zijn mening of dubieuze auto in en verkoop maar om zijn zinsbouw!zo werkt het natuurlijk niet. Als je hier een topic start, kun je verwachten dat er reacties komen die anders zijn als jouw mening.topic mag van mij dicht of verwijderd worden
Daar is het een forum voor. Voor de volgende keer wellicht handig om vooraf even te bedenken als je een topic gaat starten
Misschien toch handig als de Mods hier eens een standpunt over in nemen. Menig topic wordt nu verziekt door een spelingsdiscussie.
De schrijver ergert zich aan het telkens terug komend commentaar en de commentators ergeren zich dood omdat topics gewoon niet te lezen zijn.