Nou heb ik er de laatste tijd alweer verschillende autos aan mijn verzameling toegevoegd maar omdat deze voornamelijk van Engelse makelij zijn heb ik er geen topic over gemaakt op dit forum. Echter heb ik afgelopen zaterdag weer iets gekocht van Italiaanse makelij waarvan ik denk dat er vele Alfisti zijn die ook hier een zwak voor hebben dus dan toch maar even posten op ons forum.
Afgelopen zaterdag heb ik mij zelf weer getracteerd op een leuke drietand uit Modena, jawel een Maserati 222 SE, het monster leverd 230 pk en gaat van 0 naar 100 in pakweg 5,7 seconde. Deze uitvoering zijn er 210 van gebouwd heb ik mij laten vertellen, de verdere gegevens maken mij niet zo veel uit ik weet dat die snel is al gaat het mij vooral voor de looks, de agressie die die uitstraald gewoon geweldig (over het geluid maar te zwijgen). Filmpje komt er aan.
Hierbij dus wat fotos voor de liefhebbers.

Aangezien de Maser thuis tussen de Jags staan, gister ook nog even een bezoekje gehad van een broertje van de 222 SE namelijk een Quattroporte v8 Evolutione in werkelijk nieuwstaat.

Ik ben er weer blij mee iedergeval

Ciao Roy