Explosie Roermond
Zie de auto op een van de foto's.
Nee hoor, die woont dacht ik in Belgica.Zo! Serge woonde daar ergens in de buurt toch? Ik hoop niet dat hij het is...!
Volgens mij ook.Nee hoor, die woont dacht ik in Belgica.Zo! Serge woonde daar ergens in de buurt toch? Ik hoop niet dat hij het is...!
Foto van de 147 sedan staat erbij. Zeer uniek. En past goed in het rubriek: Toch niemand van hier, hoop ik.....Venlonaar beroofd van auto, geld en gsm
In Baarlo is een man uit Venlo slachtoffer geworden van carjackers. De Venlonaar werd zaterdagavond laat van zijn auto beroofd toen hij op de Napoleonsbaan-Noord voor het rode verkeerslicht stond. Op dat moment stapte een man bij hem in. De ongeveer 40-jarige man dwong hem onder bedreiging van een wapen weg te rijden. Even verderop moest de Venlonaar stoppen om een tweede, iets oudere man in de auto te laten. De eigenaar werd gedwongen zijn portemonnee en mobiele telefoon af te geven.
Daarna werd hij uit zijn auto getrokken, een zwarte Alfa Romeo 147. De politie bekijkt of er een verband is tussen deze carjacking en eerdere gevallen in de afgelopen maanden.
De buurman stond er inderdaad naast om te koelen. Respect voor de man! Collega's van mij zijn hem daarvoor dankbaar.De buurman van het slachtoffer is Robert R, hier op het forum onder de naam ROEN en de 33 SW is van hem. Hij heeft geholpen het slachtoffer te koelen met een tuinslang op een ladder tot de brandweer kwam. Ik schrok ook in eerste instantie maar zijn naam werd in dagblad de limburger genoemd als zijnde de buurman. Ondanks dat het slachtoffer dus niet van hier is, is het natuurlijk niet minder erg.