gewoon betalen.........Nederland en Duitsland werken behoorlijk samen met wat betreft innen van boetes.........
gr JW
Jij hebt er wel erg vertrouwen in he ? Ik heb meerdere mensen gehoord die nooit betaald hebben en die nooit meer wat gehoord hebben . Misschien afhankelijk van hoogte van boete maar dat is mijn ervaring ermee .Het werkt heel eenvoudig.
-op de tweede ook niet reageren.
-als 3e komt de NL politie langs,met het verhaal de brief in te vullen en op te sturen.
-als 4e ,wordt de boete ver-zoveelvoudigd-, ieder jaar. Wordt je gepakt bij een controle,paspoort controle,of iets, mag je gelijk betalen. Je zit dan algauw over de 1000 euro.
Geef jij garantie? Want het kan écht klauwenvol geld kosten. Los van het feit is dit het zoveelste topic waarin gediscussiëerd wordt over het 'onder een boete uitkomen'. Ik zou als club zijnde geen eens, op welke manier ook, meewerken hieraan. Zeker niet in deze gevallen. Als je geen boete wilt, moet je je aan de regels houden en niet te hard rijden. Rijd je wel te hard, aanvaard dan ook de consequenties en betaal. Kan er niet inkomen dat mensen wel de wet bewust overtreden en dan onder de gevolgen willen uitkomen.Jij hebt er wel erg vertrouwen in he ? Ik heb meerdere mensen gehoord die nooit betaald hebben en die nooit meer wat gehoord hebben . Misschien afhankelijk van hoogte van boete maar dat is mijn ervaring ermee .Het werkt heel eenvoudig.
-als 3e komt de NL politie langs,met het verhaal de brief in te vullen en op te sturen.
-als 4e ,wordt de boete ver-zoveelvoudigd-, ieder jaar. Wordt je gepakt bij een controle,paspoort controle,of iets, mag je gelijk betalen. Je zit dan algauw over de 1000 euro.
Het is volgens mij ook nog niet zo heel erg jang (paar jaar geloof ik) dat je er niet zomaar meer onderuit komt door niets van je te laten horen. Ik heb dat vroeger wel vaker gehoord, maar de tijden veranderen...Jij hebt er wel erg vertrouwen in he ? Ik heb meerdere mensen gehoord die nooit betaald hebben en die nooit meer wat gehoord hebben . Misschien afhankelijk van hoogte van boete maar dat is mijn ervaring ermee .Het werkt heel eenvoudig.
Europese samenwerking is a bitch.Het is volgens mij ook nog niet zo heel erg jang (paar jaar geloof ik) dat je er niet zomaar meer onderuit komt door niets van je te laten horen. Ik heb dat vroeger wel vaker gehoord, maar de tijden veranderen...Jij hebt er wel erg vertrouwen in he ? Ik heb meerdere mensen gehoord die nooit betaald hebben en die nooit meer wat gehoord hebben . Misschien afhankelijk van hoogte van boete maar dat is mijn ervaring ermee .Het werkt heel eenvoudig.
Ik geef geen garantie, zeg ik dat ergens in mijn tekst ? Ik deel mijn eigen ervaring(en) en die van kennissen en vrienden van mij van, zeg maar de afgelopen 5 jaar. Ik weet het niet precies maar ik ken 10 verhalen van boetes uit Duitsland die niet betaald zijn en waar nooit enige verdere actie op gekomen is, niet per post of eventueel wederom bij het land betreden. Wat iedereen er verder mee doet moet hij vooral zelf weten . En wie heeft het trouwens over 'bewust' de wet overtreden ? Heb jij nooit 10 km te hard gereden zonder er erg in gehad te hebben ? Weet je wat ik 'bewust' de wet overtreden vind ? Elke dag die notoire middenbaanrijders die nooit naar de meest rechterbaan gaan in het geval van 3 baans wegen . De politie ? Die rijd er vrolijk langs en doet er niets aan . Maar waag het niet om 10 km/u te hard te rijden want dan hang je . Dat hangt me de keel uit .Geef jij garantie? Want het kan écht klauwenvol geld kosten. Los van het feit is dit het zoveelste topic waarin gediscussiëerd wordt over het 'onder een boete uitkomen'. Ik zou als club zijnde geen eens, op welke manier ook, meewerken hieraan. Zeker niet in deze gevallen. Als je geen boete wilt, moet je je aan de regels houden en niet te hard rijden. Rijd je wel te hard, aanvaard dan ook de consequenties en betaal. Kan er niet inkomen dat mensen wel de wet bewust overtreden en dan onder de gevolgen willen uitkomen.Jij hebt er wel erg vertrouwen in he ? Ik heb meerdere mensen gehoord die nooit betaald hebben en die nooit meer wat gehoord hebben . Misschien afhankelijk van hoogte van boete maar dat is mijn ervaring ermee .Het werkt heel eenvoudig.