Net een 407 uit Hulst gezien met een put in het dak groot genoeg om soep uit te eten.

Ligt aan je verzekering, moet zowiezo allrisk zijn denk ik?Hier ook wat schade aan de 75, drie plekken op de motorkap en 2 op de kofferklep, op het dak kan ik niks ontdekken.
maar ben je hiervoor verzekerd?
heb al wat bedrijven gevonden die gespecieliseerd zijn in het verwijderen van hagelschade, binnenkort maar eens een afspraak maken
Hier ook wat schade aan de 75, drie plekken op de motorkap en 2 op de kofferklep, op het dak kan ik niks ontdekken.
maar ben je hiervoor verzekerd?
heb al wat bedrijven gevonden die gespecieliseerd zijn in het verwijderen van hagelschade, binnenkort maar eens een afspraak maken
Als het enigszins mogelijk is maatregelen treffen. Natuurlijk kan dat niet altijd.Waar je zoveel mee wilt zeggen als?Wil nog wel even opmerken dat er ruim van te voren voor gewaarschuwd was. Ook bij onze Belgische buren waar de Zeeland ellende vandaan kwam.
En dan vooral de hagelstenen![]()
Tjerry![]()
Grtz,fRank
Ja indien mogelijk wel uiteraard. Maar zoals t geval van gtvco, als je auto op de parking staat bij je baas en jij binnen aan t werk bent rest er niet veel anders dan lijdzaam toezien denk ik...Als het enigszins mogelijk is maatregelen treffen. Natuurlijk kan dat niet altijd.Waar je zoveel mee wilt zeggen als?Wil nog wel even opmerken dat er ruim van te voren voor gewaarschuwd was. Ook bij onze Belgische buren waar de Zeeland ellende vandaan kwam.
En dan vooral de hagelstenen![]()
Tjerry![]()
Grtz,fRank![]()
Hopelijk goede regelingen om de geleden schade af te handelen.
Altijd erg waardeloos dat je zoiets overkomt
Tjerry