Nou had ik deze al eens elders in mijn oude foto's-topic geplaatst, een tijdsoriginale foto van de 2300 met donkerblauw dak
en bagagerek en het sumiere chroomwerk aan de zijkant, dus een enkel streepje chroom in de luchtsleuven op de voorschermen,
de andere duurdere optie was een luchtsleuf met drie chroomstrips waarvan er een over de gehele zijkant van de wagen naar achteren
toe doorgetrokken was. Deze uitvoeringen hadden dan ook altijd een chroom beklede dorpel. De zaagfiat heeft volgens mij die drie strips op de luchtsleuf wel maar mist die aan de zijkant en dorpel weer.(vind ze maar eens)
Maar nu vond ik ook deze. Genomen in '69. Met die lange strip dus en dorpelchroom, ghia emblemen achter, een luikje??in de voorschermen, vouwdak, De knik van de zijkant bodywerk loopt door over de kofferbakrand, deurgrepen op de knik ipv ver daarboven, dus wat is dit in godsnaam?
Let ook even op de spatlappen, dezelfde prijken ook op de 600, de antenne al in de snelle stand, en hoe groot de mobiele telefoons toen waren, ze waren zelfs zo zwaar en groot dat men ze klakkeloos op de stoep liet staan, en je kon er ook gewoon in!
Gehad:Montreal '74. 90-BU-21.Die vertoeft nu in Dubai, roest nooit meer!