donkere GTV6 lijkt klein bij een witte 911Vanmiddag op de A28 (Amersfoort - Zwolle) dit mooie duo .
had al vernomen dat er een 911 Targa aangeschaft was, wat ws. ten kostte v/e GTV6 gaat,911 is ook wel een jongensdrrom van velen denk ik
donkere GTV6 lijkt klein bij een witte 911Vanmiddag op de A28 (Amersfoort - Zwolle) dit mooie duo .
had al vernomen dat er een 911 Targa aangeschaft was, wat ws. ten kostte v/e GTV6 gaat,911 is ook wel een jongensdrrom van velen denk ik
Dank je, Klaas. Zoals ik in mijn PB naar jou al aangaf, gaat mijn interesse in young- en oldtimers verder dan alleens Italiaanse schonen. Er zijn ook wel bepaalde duitse en franse modellen uit die periode die mij wel aanstaan en als er een buitenkans voorbij komt, moet je soms doorpakken omdat het er anders nooit meer van komt.Mooi hoor Stefan, zo`n G model. Ik kan die aankoop wel begrijpen. Er is meer om te eten dan alleen spaghetti. Een bratwurst op z`n tijd is ook niet te versmaden.
Dat zal deze we geweest zijn gok ikVanmorgen rond 10h op de A12 vanuit Utrecht richting Den Haag, een Arna!!!!! Ik moest echt helemaal achterstevoren in mijn GT gaan zitten om hem nog te kunnen zien, ik had geen enkele indicatie dat dat bruine hondenhok op de rechterbaan een Alfa kon zijn tenslotte, maar ik zag hem nog net! Leuk om zo eens in het wild te zien.