Ik spot er een hoop op Zuid-Holland en Zeeland, maar waarschijnlijk omdat ik er nu extra op let. Probeer soms nog wel eens 'contact' te maken maar blijkbaar is Alfa rijden nou ook weer geen motorrijden, of hebben mensen hem onder hun kont omdat het gewoon toevallig zo uitkomt
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Voor mij is het in ieder geval 'speciaal', dus tsja
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Anderzijds kan je nu ook weer niet voor iedere 156/147/MiTo?Guillietta je duim opsteken, want dan heb je al snel last van duim-RSI (lijkt me beetje gevaarlijk ook)?
Anyways gisteren richting Goes brug 1e Deltaweg een eerste serie 147, 3-deurs in groen/gelig metallic (aparte kleur, kan het niet echt omschrijven). Dat was om 14:30 uur of zo. Op de heenweg N256 een rode GT, verder veel auto's van andere makelij die blijkbaar
exact begrensd waren tot de maximumsnelheid van 80 km/u.
In Nieuwe Tonge (twee weken geleden alweer, op zaterdag) een champagnekleurige MiTo op de Oudelandsedijk, kon hem moeilijk bijhouden (zou ook niet meer verantwoord zijn daar).
In Hellevoetsluis zat er deze week een grijze nieuwe Guillietta achter me. Ook zag ik twee weken geleden op zaterdag hier een witte Guillietta met een Italiaanse vlag op het dak rijden, deze optie had ik nog niet gezien en zullen er ook niet zoveel van rijden?
En wordt Flikken Maastricht (de serie) gesponsord door de Fiat Groep? Ze rijden standaard Alfa's en Lancia''s in de serie, een Guilietta, een Delta en zelfs het vluchtwagentje van de 'schurk' was een Seicento.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Meende trouwens in een vlug camerashot na die scene op de parkeerplaats bij de bossen nog een zwarte 147 te herkennen met dezelfde (standaard) velgen als de mijne.