Als je dat op een gevaarlijke manier doet, ja dan doe ik dat inderdaad, ik denk dat je zelf ook wel anders praat als je ooit betrokken raakt bij een ongeluk die veroorzaakt is door een roekeloze bestuurder.nou nou nou zeg...jij hebt ook een roeping als politie agent gemist geloof ik. Of zit je door de week in zo'n flitsbusje.. Ik heb in ieder geval de autoriteiten op de hoogte gebracht in de hoop dit soort toestanden in de toekomst te voorkomen. Als je er iets te zoeken hebt doe dit dan via de officiële weg en met toestemming van deze of gene.
.
Je kan er van alles van vinden, maar je gaat toch niet iemand anders erbij naaien, dan is nou weer het anderste uiterste, en laat ik daar nou echt HELEMAAL GEEN sympathie voor hebben, maar dat was al duidelijk geloof ik.
Hoop niet dat ik je ooit met 180 km/u inhaal en je dan 112 gaat bellen en mijn kenteken doorgeeft.
En ik heb niemand aangegeven, alleen gevraagd aan bepaalde personen die dichtbij de eigenaren staan of ze dit soort praktijken voortaan willen proberen te voorkomen.
.