Ik reed daar vanacht rond een uurtje of 12 half 1 heerlijk in de Jag met een cdtje van de Dire Straits op ..............................

Bij Utrecht beide kanten op, van vlak voor tot vlak na de brug, verder op de A12 Utrecht - Den Haag tussen de Shell en de afslag bij Woerden. De traject controle bij Arnhem (beide richtingen) is opgeheven.Han, uhh welke kant op ?
Ik reed daar vanacht rond een uurtje of 12 half 1 heerlijk in de Jag met een cdtje van de Dire Straits op ..............................
Dát ben ik helemaal met je eens. Nadeel van het automatische geflits is dat het helemaal geen rekening houdt met omstandigheden, type bestuurder, etc.(...) ..maar vind dit echt onrechtvaardig,..! (...) omdat ik altijd heel netjes rijd,..laatste bekeuring voor snelheid,.meer dan 10 jaar geleden
Ok dan ik dacht al weer ergens een nieuwe erbij, gelukkig alles bekend.Bij Utrecht beide kanten op, van vlak voor tot vlak na de brug, verder op de A12 Utrecht - Den Haag tussen de Shell en de afslag bij Woerden. De traject controle bij Arnhem (beide richtingen) is opgeheven.Han, uhh welke kant op ?
Westerscheldetunnel dus ook...Verder zit er op nog een aantal snelwegen traject controle (o.a. de A2 ).
En hoe erg met je niet-Alfa's?Stelletje criminelen hier. Ik heb nog nooit een boete gehad met mijn Alfa's.
SsstEn hoe erg met je niet-Alfa's?![]()
Zo erg is het nou ook weer niet met meIk heb een aantal jaren gehad dat ik per jaar bijna een maand salaris heb mogen overmaken (ik reed toen wel >70k in die jaren).