Daarom meld ik ook van "Misschien is al eens een poging ondernomen, dat weet ik niet, maar zou wel geweldig zijn zeg" Hoor via via wel dat Theo dit doet Hans, maar doelde gewoon op deze waanzinnif mooie combinatie.
En ja ik weet dat je afhankelijk bent van de bereidwilligheid van eigenaren. Probeer elk jaar Ron Simons te krijgen op het SS. Henk heeft hem dit jaar in persoon gesproken en wie weet helpt dit

Jeroen,
Ik weet ook dat Theo er veel tijd in steekt altijd weer bijzondere alfa's op de evenementen te krijgen..........het lukt hem toch iedere keer weer.......alleen de beoogde vrachtwagen is nog niet voorbij gekomen.........wie weet
Je weet zelf hoeveel tijd er in organisatorische werkzaamheden gaat zitten, soms lukt het wel om de zaken geregeld te krijgen, soms ook niet......dan ben je afhankelijk van anderen, toch.
Gr Jan-Willem
100% mee een Jan-Willem

Ik weet hoe het gaat en wat er bij komt kijken. Doelde alleen er op dat ik dit geweldig zou vinden om eens live te zien (en horen) En wetende dat Theo ongelovelijk veel vrije(tijd) in onze club steekt.
Geen aanval op hen hoor

Ze zetten iedere keer weer een mooi weekend in elkaar binnen alle mogelijkheden die er zijn.