Als het een momentopname is kan er geen piek bepaald worden..Lasercontrole == momentopname![]()
Oftewel je word voor je piek opgeschreven, leuker kunnen we het niet maken

Als het een momentopname is kan er geen piek bepaald worden..Lasercontrole == momentopname![]()
Oftewel je word voor je piek opgeschreven, leuker kunnen we het niet maken
Dus eigenlijk loop je naar je werk...Waarom een half jaar stil staan? Ik rijd normaal gesproken zo'n 75 kilometer per dag. Da's dus maar 3 km per uur!
neen... wandelen is doorgaans zo'n 5 km/h...Dus eigenlijk loop je naar je werk...Waarom een half jaar stil staan? Ik rijd normaal gesproken zo'n 75 kilometer per dag. Da's dus maar 3 km per uur!
En zulke slome duikelaars willen we niet achter blijven hangen. JIJ bent zo iemand die anderen dwingt tot illegale inhaalacties!Waarom een half jaar stil staan? Ik rijd normaal gesproken zo'n 75 kilometer per dag. Da's dus maar 3 km per uur!
Als je slaapwandelt nietneen... wandelen is doorgaans zo'n 5 km/h...Dus eigenlijk loop je naar je werk...Waarom een half jaar stil staan? Ik rijd normaal gesproken zo'n 75 kilometer per dag. Da's dus maar 3 km per uur!
En zulke slome duikelaars willen we niet achter blijven hangen. JIJ bent zo iemand die anderen dwingt tot illegale inhaalacties!Waarom een half jaar stil staan? Ik rijd normaal gesproken zo'n 75 kilometer per dag. Da's dus maar 3 km per uur!
Neem hier eens een voorbeeld aan..., kan je daarna zéker lopend naar je werk