Hoe laat? Usselo is het terrein waar mijn vrouw ook regelmatig rijdt 's morgens... Met een Verde Artico 146 JTD, laag bij de grond...Vanmorgen N18 (Usselo) Zwarte Alfa 155 met Multispaaks & lekkere sound
Zojuist een groenmetellic 164 met (Azev of Borbet?) velgen en kar er achter richting Meppel op de A28.
Die met die witte wielen ? Die zie ik ook altijd op het werk staan in zuidlaren.dat is een bekende!afgelopen zaterdag rond 16:00 vanaf Achilles rotonde een zwarte 75 V6 achter mij, deze sloeg rechts af bij Ubbena.
Zie ik ook regelmatig rijden in Assen, ik rij in Grijze 146 Fase 2 met zwarte velgen
Hè wat een toeval, ik heb jullie niet gezien :O de zaak ligt vlak achter jaap dik, kwam daar denk ik vandaan, of ik kwam bij de andere kant van industrieterrein weg. ik zal beter opletten hahaDie met die witte wielen ? Die zie ik ook altijd op het werk staan in zuidlaren.dat is een bekende!afgelopen zaterdag rond 16:00 vanaf Achilles rotonde een zwarte 75 V6 achter mij, deze sloeg rechts af bij Ubbena.
Zie ik ook regelmatig rijden in Assen, ik rij in Grijze 146 Fase 2 met zwarte velgen
Zag je gister nog rijden joost vlakbij de Mac. Wij zaten in de sud
+/- 10:00 & 12:00Hoe laat? Usselo is het terrein waar mijn vrouw ook regelmatig rijdt 's morgens... Met een Verde Artico 146 JTD, laag bij de grond...Vanmorgen N18 (Usselo) Zwarte Alfa 155 met Multispaaks & lekkere sound